سدان جدید دی.اس برای بازار ایران را بهتر بشناسیم

پرشین خودرو: «دی.اس 5ال.اس» شب گذشته رونمایی شد، خودرویی که نمونه سدان خودروی دی.اس5 است و البته با قیمتی کمتر به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، خودرو DS 5LS مبلغ 192میلیون تومان قیمت گذاری شد، خودرویی لوکس که پیش تر نمونه هاچ بک آن در بازار داخلی معرفی و عرضه شده است.


DS را می توان یکی از لوکس ترین ها در این کلاس دانست که تمام مواد به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخودار است اما در رده قیمتی این خودرو انتخاب های زیادی وجود دارد که سبب شده تا DS نتواند آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد همچنین ناشناخته بودن برند DS و البته لوگوی این برند نیز مزید بر علت شده تا فعلا مردم کمتر به سمت این خودرو بیایند.



شاید تا چند سال آینده شاهد حضور پر رنگ تر انواع DSها در خیابان های ایران باشیم.



اما این سدان لوکس همانند دیگر محصولات DS که توسط آرین موتور تابان نماینده رسمی دی.اس فرانسه در ایران ارائه شده از موتوری 1.6 لیتری برخودار است که از سیستم توربوشارژ بهره می برد از این رو با این حجم کم قدرت بالای 165اسب بخار و گشتاور240 نیوتن متر را ارائه می دهد که برای موتوری با این حجم بسیار مناسب است.



DS 5LS همانند دیگر برادرانش با انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی به بازار آمده است که خریدار را از هر نظر راضی نگه می دارد.



اما در رده قیمتی این خودرو کره ای ها نبض بازار را به دست دارند از این رو DS 5SL باید با رقبایی چون کیا اپتیما وهیوندای توسان 2017رقابت کند که البته کار ساده ای نیست، این دو خودروی نامبرده از نظر کلاس با DS در یک سطح نیستند اما از نظر قیمتی رقبای سرسختی به حساب می آیند در سوی دیگر نیز با قیمتی کمتر رنو تلیسمان حضور دارد که توانسته در همین ابتدای ورود به بازار سروصدای زیادی به پا کند و موفقیت خود را اعلام کند خودرویی که زیبا بوده و امکانات خوبی دارد همچنین موتوری پر قدرت تر از DS 5SL در سینه دارد.



تمام موارد مورد اشاره کار را برای این سدان لوکس DS سخت خواهد کرد و باید دید که این سدان زیبای فرانسوی با رقبای خود چه می کند.

 



 

آمیختن مدو فشن با صنعت خودرو

شاید شما یکی از افرادی باشید که دوست دارد لباس هایش با خودرویش ست باشد و خواسته های شما فراتر از ساعت، قاب موبایل و دیگر لوازم جانبی است که در نمایندگی ها یافت می شود از این رو DS برای شما خبر خوبی دارد چراکه شما می توانید در خانه DS لباس مورد نظر خود را همراه با خودروی تان خریداری کنید.
 

لباس هایی که توسط معتبر ترین طراحان داخلی و خارجی طراحی شده است و جلوه ای خاص دارد.
 

لباس هایی که به واقع برای DS و سبک خاص طراحی خودروهای این برند دوخته شده است.
 

شاید به جرات بتوان گفت که این ابتکار یکی جدیدترین کارهایی است که از یک عرضه کننده خودرو در ایران و حتی جهان می بینیم.
 

پس با خیال راحت DS بخرید چراکه لباسی متناسب با خودرویتان را نیز می توانید خریداری کنید.


 

 

دی.اس 5ال.اس رونمایی و قیمت خورد+گزارش تصویری

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 62985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha