تکرار فروش سال 94 تنها در 5ماه ابتدایی 95

پرشین خودرو: میتسوبیشی یکی از بی حاشیه ترین برندهایی است که در مدت حضور خود در ایران توانسته است مشتریان وفاداری برای خود جذب کرده و از اعتماد آنها برای ارتقای فروش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، از ابتدای سال 95 تا کنون بازار خودرو شاهد اتفاقات و تغییرات ویژه ای بوده است که باعث رشد فروش برخی محصولات و جنب و جوش برندهای مختلف برای عقب نیفتادن از قافله فروش شده است.


فروکش کردن طب تند برجام و پسابرجام، ثبات قیمت ارز، ورود برخی برندهای اروپایی برای ساخت خودروهای جدید در ایران و سرمایه گذاری مستقیم رنو در صنعت خودروی کشور از مهمترین اتفاقات اخیر صنعت خودروی ایران بوده که موجب تغییر نمودارهای فروش در حوزه داخلی و وارداتی شده است.


کامران طالبی فرد سرپرست بازاریابی آرین موتور، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، در مورد میزان فروش محصولات میتسوبیشی در سال جاری گفت: در 5 ماه اول سال 95 توانستیم فروش سال گذشته خود را تکرار کنیم یعنی در کمتر از 6 ماه رکورد فروش 12 ماهه سال 94 را برای خود ثبت کردیم.


وی ادامه داد: فروش محصولات میتسوبیشی تا آخر مهرماه در حدود 2.5 برابر پارسال بوده است که این آمار خیره کننده نشان از خوب شدن بازار خودروهای وارداتی دارد.


سرپرست بازاریابی آرین موتور در مورد پیش بینی خود از فروش تا پایان سال نیز گفت: برای محصول میتسوبیشی با توجه به معرفی محصول جدید، پیش بینی فروش 5000 دستگاه خودرو تا آخر سال را کرده ایم که احتمال تحقق آن بسیار زیاد است.


وی در مورد پیش بینی فروش میراژ 2017 که تازه به سبد فروش شرکت آرین موتور اضافه شده است، خاطرنشان کرد: در بدترین شرایط عددی بین 3700 تا 4000 دستگاه از این مدل به فروش خواهد رفت اما این رقم قابل تغییر و افزایش خواهد بود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 63336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha