بی‌ ام‌ و سری 1 سدان در گوانگجو رونمایی شد

پرشین خودرو: بی‌ام‌و در نمایشگاه خودروی گوانگجو از مدل سدان سری ۱ رونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، به دنبال انتشار تصاویر لو رفته و یا ساخته شده از مدل سری ۱ سدان، سرانجام بی‌ام‌و به‌صورت رسمی از این خودرو رونمایی کرد. این خودرو که به‌صورت ویژه بازار چین را هدف گرفته است بر روی پلتفرم جهانی این خودروساز برای خودروهای کامپکت چهار در ساخته شده و در نمایشگاه خودروی گوانگجو ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شده است. بی‌ام‌و امید زیادی دارد که این مدل در نمایشگاه گوانگجو بتواند توجه بسیاری از مشتریان بالقوه‌ی جوان را به خود جلب کند.  

 

بی ام و

 

جان گولر مسئول بازاریابی و فروش محصولات بی‌ام‌و و برلیانس در خصوص این خودرو می‌گوید:

مدل کاملا جدید سری ۱ سدان، جدیدترین مدل بی‌ام‌و است و ما از این‌که این خودرو را دقیقا در زمان درست و مکان درست و برای مشتریان درست معرفی کردیم، بسیار راضی هستیم. نسل جدید جوانان چینی اصلی‌ترین مشتریان ما در بازار خودروهای لوکس هستند و به همین دلیل ما محصولی را به‌طور ویژه برای مشتریان جوان چینی ساخته‌ایم.

 

بی ام و

 

در خصوص نمای ظاهری این خودرو باید گفت که این مدل نیز همانند سایر بی‌ام‌و ها با داشتن جلوپنجره‌ی خاص و چراغ‌های دوتایی کاملا متمایز و قابل شناسایی است. المان‌های طراحی دیگر محصولات بی‌ام‌و مانند چراغ‌های عقبی L شکل، کاپوت بلند، ارتفاع پایین و در داخل کابین نمایشگر ۸.۸ اینچی LED در وسط کنسول مرکزی، سیستم نمایشگر سربالا (HUD)، سیستم iDrive بی‌ام‌و، سیستم تهویه‌ی مطبوع دوگانه و تودوزی چرم وجود دارند. 

 

بی ام و

 

بی‌ام‌و هنوز تیپ‌های مختلف این خودرو را معرفی نکرده است اما آنچه مسلم است وجود تجهیزاتی چون سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار تصادف، سیستم هشدار عابر پیاده و سیستم ترمز اضطراری در این خودرو است. 

 

بی ام و

 

بی‌ام‌و این مدل را حداقل با دو پیشرانه به بازار عرضه خواد کرد که هر دو دارای توربوشارژر بوده و یکی ۱.۵ لیتر و دیگری ۲ لیتر حجم دارند. این پیشرانه‌ها با جعبه دنده‌ی شش و یا هشت سرعته‌ی خودکار قابل سفارش هستند. این خودرو همچنین مجهز به سیستم استاپ/استارت و سیستم بازیابی انرژی ترمز نیز است و امکان انتخاب سه نوع حالت رانندگی برای آن وجود دارد که شامل موارد اکونومی، اسپرت و کامفورت می‌شوند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل نیز عددی در حدود ۵.۵ لیتر در صد کیلومتر است. 

منبع: زومیت

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha