پشتیبان قطعه سازان داخلی در قراردادهای خارجی هستیم

پرشین خودرو: در شرایطی که برخی قطعه سازان کشور معتقدند پژو الزام وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای داخلی سازی 40 درصدی محصولات جدیدش در ایران، نادیده گرفته، مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت در قرارداد پژو، پشت قطعه سازان ایرانی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در اواخر امسال راهی بازار خواهد شد، با این حال برخی قطعه سازان کشور می گویند این خودروساز فرانسوی چندان به الزام داخلی سازی مقید نیست.

این در شرایطی است که مدیرعامل ایران خودرو تاکید می کند پژو در قرارداد خود با ایران خودرو یک سری الزامات را برای داخلی سازی قطعات محصولاتش پذیرفته که اگر به آنها عمل نکند، برخورد لازم با این شرکت صورت خواهد گرفت.

هاشم یکه زارع با بیان اینکه داخلی سازی خودروهایی که قرار است با تیراژ بالا در ایران تولید شوند، الزام وزارت صنعت و همچنین رویکرد ایران خودرو است، می افزاید: داخلی سازی قطعات خودروهای خارجی، خط قرمز ایران خودرو است.

وی همچنین تاکید کرد: ایران خودرو در ماجرای داخلی سازی قطعات، کاملا پشت قطعه سازان کشور است، البته قطعه سازانی که از سطح کیفی مناسبی برای مشارکت در قرارداد پژو برخوردار باشند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

منبع صنعت نویس

کد خبر 63553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha