بیش از 7هزار خودرو در ایام اربعین از سایپا خدمات گرفتند

پرشین خودرو: معاون خدمات پس از فروش سایپایدک از خدمت رسانی به بیش از 7 هزار خودرو در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان در طرح خدمات ویژه گروه خودرو سازی سایپا به زائران عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید امیر میرمنصف، با اشاره به خدمت رسانی 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و 16 نمایندگی منتخب به صورت شبانه روزی با اجرت رایگان به زائران حسینی، گفت: طرح خدمات ویژه گروه خودروسازی سایپا به مناسبت اربعین حسینی به مدت 10 روز از 24 آبان تا 3 آذر اجرا شد که در طول این طرح به 7 هزار و 489 خودرو در نمایندگی های این 3 استان خدمات ارائه شد. معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک ادامه داد: در طول مدت اجرای طرح، 332 عملیات امدادی توسط امداد خودرو سایپا با میانگین زمان انتظار 41 دقیقه انجام شد که با توجه به ترافیک مسیرهای منتهی به مرز و محدودیت‌های ترافیکی، زمان قابل قبولی می باشد. همچنین در راستای مسئولیت های اجتماعی، تمامی دارندگان محصولات غیر سایپایی نیز از خدمات امدادی سایپا بهره بردند. میرمنصف خاطر نشان کرد: با توجه به تدارکات و تمهیدات اندیشیده شده قبل از اجرای طرح و پیش بینی تراکم تردد خودرو در محورهای مرزی، با اعزام نیروهای عملیاتی و فنی از سایر شهرها و تهیه و توزیع تمام قطعات مورد نیاز نمایندگی ها از 2 ماه قبل از شروع طرح، ارائه خدمات تعمیراتی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون توقف هیچ خودروی مراجعه کننده انجام پذیرفت. معاون خدمات پس از فروش سایپایدک تاکید کرد: با توجه به سنجش رضایت مشتریان مراجعه کننده در این طرح، رضایت بالای مشتریان حاکی از موفقیت طرح و رضایت بخش بودن عملکرد نمایندگی ها می باشد و سازمان خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا همواره تکریم مشتریان را سر لوحه برنامه های خود قرار داده و در همین راستا نیز طرح های ارائه خدمات ویژه به مشتریان ادامه خواهد داشت.
کد خبر 63707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha