رشد 70 درصدی فروش میتسوبیشی نسبت به سال94

پرشین خودرو: بر اساس نمودارهای فروش در ماه های گذشته از سال 95، پیش بینی برای فروش میتسوبیشی تا پایان سال عددی در حدود 3 برابر فروش سال 94 خواهد بود.

علی شکوهی معاون بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: این افزایش رشد که قبل از پایان سال 95 رخ داده است نشان می دهد که بازار به ما اعتماد کرده و تقاضای خرید میتسوبیشی از سوی مردم سیر صعودی به خود گرفته است.


وی ادامه داد: در مورد برند دیگری که نمایندگی می کنیم یعنی DS، پیش بینی ما از بازار تا آخر سال فروش 500 دستگاه است که در صورت تحقق آن، توانسته ایم به سهم خوبی در بازار ایران دست یابیم.


شکوهی در مورد رونمایی های جدید برای دو برند میتسوبیشی و دی اس گفت: برای دی اس 2 تا 3 محصول جدید را پیش بینی کرده بودیم که یکی از آنها در ماه گذشته رونمایی شد و احتمالا یک یا دو خودروی دیگر از این برند در همین سال معرفی خواهد شد.


وی افزود: برای میتسوبیشی هم برنامه رونمایی در سال 95 خواهیم داشت که یک مورد آن(میتسوبیشی ASX مدل 2017) امروز برگزار می شود.


معاون بازاریابی گروه آرین موتور در مورد کاهش تبلیغات برند میتسوبیشی در میان اقشار مردم و نبود بیلبوردهای تبلیغاتی این برند در سطح شهرها گفت: در تهران یک دوره تبلیغات محیطی داشتیم و در حال حاضر در اصفهان هم از تبلیغات محیطی استفاده کرده ایم و این اتفاق در شیراز و مشهد نیز رخ داده است اما برنامه های تبلیغاتی ما با قدرت شکل خواهد گرفت و مردم هر چه بیشتر با محصولات ما آشنا می شوند.


وی تاکید کرد: سیاست گروه آرین رفتن به سراغ مخاطبان خاص است و به زودی در کمپین میتسوبیشی و دی اس سعی می کنیم همه گروه های هدف را با خود آشنا کرده و تفاوت برندهای خود را با سایرین به رخ بکشیم.


شکوهی به نوپا بودن دی.اس در جهان و بازار خودرو اشاره و خاطرنشان کرد: دی.اس نوپا اما بسیار قوی فعالیت خود را آغاز کرده است از این رو فکر می کنیم به زودی سهم خود در بازار جهانی خودرو را افزایش دهد.

کد خبر 64160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha