ASX مدل 2017 با 5 ستاره ایمنی از اروپا به ایران رسید

پرشین خودرو: خودروهای شاسی بلند جزء محبوب ترین مدل های خودرویی در ایران هستند. میتسوبیشی یکی از برندهایی است که از سال ها پیش با شاسی بلند پاجرو به اعتباری عجیب دست پیدا کرد و حالا قصد دارد این مهم را با معرفی مدل های جدید بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، روز گذشته از خودروی میتسوبیشی ASX نیوفیس رونمایی کرد و بر اساس اعلام مدیران فروش این مجموعه، از 28 آذر ماه سال جاری ثبت نام این خودرو آغاز خواهد شد.


خریداران این خودروی جدید در بهمن ماه می توانند خودروی خود را دریافت کنند.

 

در این گزارش شما را باASX نیوفیس بیشتر آشنا می کنیم.


خودروی میتسوبیشی ASX تیپ 4 دارای موتور 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و با دارا بودن حجم موتور 2000 سی سی رانندگی را برای شما لذت بخش می کند.
این خودرو 0 تا 100 را در کمتر از 10 ثانیه و به طور دقیق در 9.5 ثانیه پر می کند و مصرف سوخت آن با 8.4 لیتر در 100 کیلومتر، نسبت به بسیاری از خودروهای 2000 سی سی مناسب تر است.


خودروی ASX نیوفیس با استاندارد یورو 5 به ایران رسیده است و از گیربکس اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده ها در 6 مرحله بهره می برد. شاید جالب باشد که بدانید اهرم های تعویض دنده در این خودرو پشت فرمان قرار دارد.


این خودروی دو دیفرانسیلی فابلیت تبدیل شدن الکترونیکی به یک خودرو تک دیفرانسیلی را دارد که برای این چنین خودرویی یک امتیاز به حساب می آید.


سیستم تعلیق جلو و عقب این خودرو به ترتیب مک فرسون استرات و اتصال چند گانه است و ترمزهای دیسکی این شاسی بلند میتسوبیشی قابلیت خنک شوندگی دارند.


سه سیستم کنترلی این خودرو یعنی ترمز ضد قفل ABS ، کنترل فعال پایداری ASC و کنترل کشش (TCL) شما را برای یک رانندگی بهتر یاری خواهند کرد و در این یاری رساندن حتما باید یادی نیز از ترمز کمکی این خودرو (HSA) نیز کرد.


ASX نیوفیس دارای 7 ایربگ بوده و با دارا بودن یک عدد ایربگ زانویی خاص بودن خود را به رخ می کشد. این خودروی 2000 سی سی دارای 5 ستاره ایمنی از EURO-NCAP است و نشان می دهد که از نظر کیفیت و ایمنی باید به آن اعتماد کرد.


خودروی نیوفیس رونمایی شده میتسوبیشی مجهز به سیستم ضد سرقت است و تهویه مطبوع در داخل این خودرو به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.


از دیگر امکانات این خودرو می توان به سیستم کروز کنترل، دوربین عقب، گرمکن شیشه عقب، قابلیت استارت بدون کلید، سنسور پارک و سقف پانوراما یک تکه اشاره کرد.

کد خبر 64256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha