مرسدس بنز، پیش نمایشی از E کلاس کوپه ارائه کرد+تصاویر

پرشین خودرو: ماه گذشته برای شرکت‌های بزرگ خودروسازی یکی از پرکارترین ماه‌های سال بود چراکه دو نمایشگاه بزرگ بین المللی برگزار شد که اولی نمایشگاه لس آنجلس آمریکا و دومی هم نمایشگاه گوانگژو چین بود که در هر دوی آن، مرسدس بنز حضور فعال داشت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، حال مرسدس بنز برای ماه آینده میلادی هم آماده شده است تا محصول جدید خود را در نمایشگاه بین المللی دیترویت 2017 به نمایش درآورد، به همین دلیل پیشاپیش یک پیش نمایش از محصول جدید خود ارائه کرده است تا ذهن‌ها را آماده معرفی اصلی کند.


محصولی که در پیش نمایش شاهد آن خواهید بود، یک مدل کوپه از نسل جدید مرسدس بنز E کلاس است که خوشبختانه برخلاف سایر شرکت‌های خودروسازی که تنها به ارائه خطوطی سیاه و سفید و یا تصاویری تاریک نامفهوم می‌پردازند، مرسدس بنز در پیش نمایش جدید خود بیشتر قسمت‌های ماشین را به نمایش گذاشته است که می‌توان چهره تقریبا یکسان آن با سایر مدل‌های مرسدس بنز E کلاس را مشاهده کرد.


اما در عقب خودرو شاهد بکارگیری چراغ‌های پیشرفته مرسدس بنز S کلاس و C کلاس هستیم.


از لحاظ سخت افزاری هم در واقع اطلاعات دقیقی ارائه نشده است، اما با توجه به اطلاعاتی که عموما شایعه وار بدست آمده، می‌توان انتظار همان پیشرانه‌های استاندارد مرسدس بنر E کلاس را کشید که بر روی مدل‌های سدان و استیشن هم مورد استفاده قرار گرفته‌ است.


علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر مرسدس بنز S کلاس هم برای این محصول فاکتور گرفته شده که می‌تواند نیرویی معادل 408 اسب بخار و گشتاوری معادل 500 نیوتن متر تولید کند.

کد خبر 64302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha