برندهای معتبر جهانی به نمایشگاه خودرو تهران می آیند؟

پرشین خودرو: تقریبا در میان مردم جهان و ایران کمتر کسی را می توان پیدا کرد که هر روز به دنبال پیدا کردن عکس و تصویر و اطلاعات خودروهای روز دنیا نباشد و برگزاری نمایشگاه های تخصصی کار این جستجوگران را آسان می کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، بیش از 11 سال از آخرین حضور برندهای معتبر خودرویی در پایتخت کشور می گذرد و پایتخت نشینان علاقه مند به خودرو، مدت هاست که برای دیدن خودروهای مورد علاقه خود از نزدیک و تست کردن امکانات و آپشن های خودروهای روز انتظار کشیده اند.


اما با تلاش بخش خصوص و با رفع شدن برخی از مشکلات از جمله بحث محل برگزاری و ترافیک شهری پیش آمده در زمان نمایشگاه، در سال 95 و در اواخر بهمن ماه این انتظار به پایان خواهد رسید و عاشقان خودرو و فن آوری های روز خودرویی، می توانند از حضور برندهای معتبر خودرویی در شهر آفتاب لذت ببرند.


نمایشگاه خودرو تهران، قرار است در روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع برگزار شود.


به گفته علیرضا عاجزی مجری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب، شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف مرتبط با صنعت خودرو در نمایشگاه حاضر می‌شوند که برخی از آن‌ها شامل تولیدکنندگان و واردکنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات یدکی، شرکت‌های عرضه‌کننده خدمات جانبی خودرو و ... می‌شود.


وی اضافه می کند: ایران بزرگ‌ترین بازار خودرو در منطقه است و همین مسئله موجب شده شرکت‌های بین‌المللی برای حضور در این بازار، تمایل زیادی به شرکت در نمایشگاه داشته باشند تا بتوانند توانایی‌های خود را از طریق این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند.

کدام شرکت ها تا به امروز برای حضور در نمایشگاه خودرو آستین ها را بالا زده اند؟
بر اساس اعلام مدیران نمایشگاه خودرو تهران، نام برندهای حاضر در نمایشگاه به زودی منتشر خواهد شد اما در ذیل می توانید نام و برنامه حضور چند مجموعه و برند که تا امروز حضور قطعی و پرقدرت خود را برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران اعلام کرده اند مشاهده کنید:

1) مجتمع صنعتی ماموت:

ماموت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی در حوزه حمل و نقل و خودرو در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2000 متر مربع آخرین خودروهای سنگین اسکانیا و ... و دستاوردهای خود را به فعالان و علاقه مندان این حوزه معرفی خواهد کرد.


2) نگین خودرو:

شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 1000 متر مربع به معرفی و ارائه آخرین محصولات بازیگر بزرگ بازار خودرو ایران خواهد پرداخت.


3) گروه آرین‌ سرمایه:

گروه آرین سرمایه که تاکنون با برند‌های میتسوبیشی ژاپن،DS فرانسه، کامیونت‌های JAC و ماشین‌آلات عمرانی هیتاچی حضور پررنگ و موفقی در بازار ایران داشته است، در نمایشگاه تهران جدیدترین محصولات DS فرانسه و میتسوبیشی ژاپن برای بازار ایران را به نمایش خواهد گذاشت.


4) سایک موتور:

شرکت سایک موتور تولیدکننده خودروهای MG، برنامه‌ خود برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران را اعلام کرد. این شرکت قصد دارد علاوه بر عرضه سه خودروی هیبرید، خودروهای ام.جی GT و GS را نیز در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

 

5) پرشیا خودرو:

شرکت پرشیا خودرو به‌ عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب‌.ام‌.و در ایران، قصد دارد طیف وسیعی از خودروهای ب‌.ام‌.و را در نمایشگاه خودرو تهران در معرض بازدید علاقمندان قرار دهد.


حضور برندهای معتبر از جمله پنج مجموعه ای که در بالا به عنوان نمونه آورده شد، نوید برگزاری یک نمایشگاه خوب را در بهمن ماه می دهد اما هر حضوری نمی تواند بدون حاشیه باشد و نمایشگاه خودروی تهران نیز از این حاشیه ها به دور نبوده است.


از جانمایی نمایشگاه، دور بودن مسیر، سختی حمل و نقل برای مردم گرفته تا بودن و نبودن فلان شرکت و یا فلان برند که البته همگی این حاشیه ها تنها و تنها به درد همان حاشیه سازان می خورد زیرا اگر کمی به زمان برگزاری نمایشگاه خودرو دقت شود به وضوح هدف برگزاری نمایشگاه قابل درک خواهد بود.


در 24 و 25 بهمن ماه امسال چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو در تهران آغاز می شود که از همین امروز معلوم است که تمام برندهای معتبر جهانی از کشورهای صاحب صنعت، از فرانسه و آلمان گرفته تا کره و ژاپن در آن حضور خواهند داشت و این همان هدف است که نمایشگاه خودرو تهران به دنبال آن خواهد بود یعنی دقیقا یک روز بعد از برگزاری یکی از مهم ترین اتفاقت خودرو در تهران و جهان که با حضور مدیران ارشد شرکت های خودروسازی جهان شکل خواهد گرفت، در شهر جدید آفتاب نمایشگاه بین المللی خودرو آغاز به کار می کند و کیست که نداند حضور تمامی شرکت کنندگان در همایش خودرو در نمایشگاه خودروی تهران امری عادی خواهد بود که البته نفع زیادی می تواند برای صنعت و بازار خودروی ایران داشته باشد.


مدیران ارشد شرکت های خودروسازی، قطعه سازی و خدمات جانبی خودرو با حضور در نمایشگاه خودروی تهران می توانند هم از دستاوردهای طرف های ایران با خبر شوند و هم فن آوری های خود را برای طرف های ایرانی و علاقه مندان به نمایش بگذارند و این یعنی یک اتفاق برد – برد که به نفع کشور خواهد بود.


سید محمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، نیز می گوید: استراتژی نمایشگاه خودرو تهران، فرهنگ سازی، کیفیت و حضور برندهای جهانی است.


وی ادامه می دهد: امسال 18رویداد نمایشگاهی را برای نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تعریف کردیم اما؛ در بحث برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران سعی داریم که به صورت تخصصی و حرفه ای و بر اساس تجربه صنعت نمایشگاهی اقدام کنیم و باید به این موضوع به صورت تخصصی وارد شویم.


سیدی می افزاید: مدیریت برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به عنوان یکی از برندهای نمایشگاهی در شهرآفتاب با همکاری مجریان بین المللی نمایشگاهی اقدام به برنامه ریزی برای اجرای این رویداد تخصصی به عنوان بزرگتربن رویداد خودرویی کشور پس از سال های متمادی کرده است و می تواند به عنوان یک مدل شاخص در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در این مرکز نمایشگاهی بشمار رود.


وی با بیان اینکه برخی حاشیه سازان می گویند نمایشگاه خودروی تهران با حضور در شهر آفتاب دیگر نامش نمایشگاه تهران نیست، تاکید می کند: چنانچه این مجموعه نمایشگاهی در تهران نیست پس کجاست؟ این جمله ها قشنگ نیست و ما برای اقدامات صورت گرفته در این مجموعه محکم و مستحکم تصمیم می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تمام شرکتها حضور یابند. باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و این مرکز نمایشگاهی زمان نیاز دارد تا به جایگاه واقعی خود برسد.


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه نمایشگاه شهر آفتاب تا دو سال دیگر سبب رشد منطقه می‌شود، خاطرنشان می کند: مشکلاتی هم وجود دارد که به مرور زمان برطرف می‌شود، نمایشگاه خودرو بعد از سالها می خواهد برگزار شود و تا همین جای کار بسیار خوب پیشرفته است و تقاضا داریم همه کمک کنیم که این مجموعه هرچه بهتر به مردم خدمت رسانی کند.


سیدی با بیان این که ما آمادگی داریم تمام نیازهای نمایشگاهی را جوابگو باشیم، یادآور شد: ما امکان برگزاری نمایشگاه های بزرگ مانند نمایشگاه کتاب را داریم و تلاش داریم به سرعت فازهای بعدی نمایشگاه شهرآفتاب را راه اندازی کنیم که در این صورت حائز رتبه اول فضای های مسقف نمایشگاهی در خاورمیانه خواهیم شد.
بی شک کمک کردن به برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه خودروی تهران می تواند به توسعه همه جانبه کشور و پایتخت کمک شایانی کند که سود آن برای همه خواهد بود.

کد خبر 64619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha