تشابه خودروهای ب.ام.و و برلیانس از کجا نشات می گیرد؟

پرشین خودرو: گروه خودرو سازی برلیانس از همكاری با خودروسازی معتبر ب.ام.و بهره می برد، به همین دلیل بیشتر خودروهای تولیدی این شركت شباهت هایی با تولیدات ب.ام.و دارند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، کارخانه ب.ام.و-برلیانس در چین، یكی از مدرن ترین کارخانه‌های تولید خودرو در سطح جهان است كه در حال حاضر شاهد تولید 4 محصول اچ 220، اچ 230، اچ 320 و اچ 330 این شرکت در خطوط تولید پارس خودرو هستیم و این خودروها با استقبال خوب خریداران ایرانی روبرو شده است.
براساس این گزارش؛ در سال 2003، شرکت ب.ام.و-برلیانس در چین تاسیس شد و سرمایه گذاری مشترکی بین دو شرکت ب.ام.و آلمان و برلیانس چین بصورت 50-50 انجام شد.
محصول ب.ام.و سری 5، اولین مدلی از شرکت ب.ام.و است که در این شرکت با سرمایه گذاری مشترک تولید شد و رکورد فروش بیش از 100 هزار دستگاه را بدست آورد.
شرکت ب.ام.و-برلیانس در سال 2014 بر اساس آمار OICA ، افزون بر 520 هزار و 228 دستگاه خودرو سواری و تجاری تولید کرده است (235 هزار و 115 دستگاه خودرو سواری و 285 هزار و 113 دستگاه انواع خودروی تجاری سبك و سنگین) و رتبه 28 ام را در میان خودروسازان جهانی دارا می باشد.
خودروهای برلیانس H330، H320، H230 وH220 محصول مشترك سایپا و برلیانس هستند كه در شركت پارس خودرو و در دو مدل دستی و اتوماتیك تولید می شود، این گروه محصول تمام ویژگی های یك خودروی خوب را كه می تواند شامل: ظاهر زیبا، موتور قدرتمند، راحتی سرنشینان، ایمنی، ارگونومی، جادار بودن و ... باشد در خود داراست.
با توجه به اینكه شركت برلیانس از همكاری با خودروساز معتبر ب.ام.و بهره می برد، به همین دلیل بیشتر خودروهای تولیدی این شركت شباهت های با تولیدات ب.ام.و دارد و در طراحی خودروی برلیانس نیز از طراحی خودروی ب.ام.و الهام گرفته شده است.
خودروهای برلیانس كه در گروه سایپا تولید می‌شود با تاثیرپذیری از پلت فرم ب.ام.و سری 1 ساخته شده و اولین خودرویی در کشور است که تست دوام 30 هزار کیلومتر را با استانداردهای اروپایی به کمک کارشناسان شرکت پارس خودرو پشت سر گذاشته است.
یادآور می شود: طبق جدید ترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) که مرجع نظرسنجی کیفی خودرو در کشور است، برلیانس سری H330 موفق به جلب رضایت خریداران این خودرو شده که موید جایگاه کیفی این خودرو بین رقیبان است.

کد خبر 64632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha