تصادف اتوبوس با ایستگاه بی‌آرتی اتوبوس

پر شین خودرو: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از تصادف یک‌دستگاه اتوبوس با ایستگاه بی‌آرتی در خیابان دماوند خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرگرد علی‌اصغر شریفی ، دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در حال حرکت در خط BRT خیابان دماوند بوده که ناگهان با ایستگاه BRT فرودگاه برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل پلیس راهور در محل حادثه افزود: با توجه به زمان وقوع حادثه، خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و حادثه تنها از نوع خسارتی بود، همچنین بلافاصله عوامل راهور با حضور در معبر اقدام به هدایت خودروهای عبوری کرده و ترافیک سنگینی در محل ایجاد نشد.

شریفی درباره علت وقوع این حادثه نیز به ایسنا گفت:‌ بررسی کارشناسان پلس راهنمایی و رانندگی نشان می‌دهد که خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس و عدم توجهش به مسیر مقابل علت وقوع این حادثه بوده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مسیر خطوط BRT بدون مشکلی در حال انجام است، به رانندگان هشدار داد که هنگام رانندگی حتما توجه کافی را به مسیر مقابل خود داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 64875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha