موافق برپایی نمایشگاه خودرو تهران در «شهر آفتاب» هستیم

پرشین خودرو: وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال این است که برای مردم در راه حضور در نمایشگاه ها و همچنین برای تردد شهری مشکلی ایجاد نشود و به همین دلیل با برگزاری نمایشگاه های پر بازدید در شهر آفتاب موافقت کرده است.

منوچهر طاهایی سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با تایید برگزاری جلسه مشترک وزیر صنعت و مدیران شهری گفت: در آن جلسه قرار بر این شد که نمایشگاه های پر بازدید به شهر آفتاب منتقل شوند زیرا برگزاری این نمایشگاه ها در سایت نمایشگاه بین المللی تهران، مشکلات عظیم ترافیکی به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: در جلسه مشترک وزارت صنعت و اعضای شورای شهر، همه جوانب بررسی شد و قرار شد تا وزارت صنعت کمک کند تا برای رفع نگرانی های ترافیکی، نمایشگاه های پر بازدید در شهر آفتاب برگزار شود که مطمئنا نمایشگاه خودرو تهران نیز جزو همان پر بازدید هاست و برگزاری آن در شهر آفتاب با شرایطی که در نظر گرفته شده است، صدق می کند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: سازمان توسعه تجارت و مدیریت فعلی نمایشگاه های بین المللی به خوبی در جریان امور می باشند و می دانند که برای کدام نمایشگاه ها مجوز برگزاری در شهر آفتاب صادر شده است و البته یکی از آنها، نمایشگاه خودرو تهران است.
طاهایی با رد مخالفت دولت و وزارت صنعت با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب گفت: وقتی مجوز برگزاری این نمایشگاه توسط سازمان توسعه تجارت و مدیریت امور نمایشگاه ها که از زیر مجموعه های وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد برای شهر آفتاب صادر شده است، دیگر جای بهانه گیری نخواهد بود و این یعنی دولت با این مهم موافق است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل بیشتر، شاهد فراهم شدن زمینه حضور تمام خودروسازان و واردکنندگان در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران باشیم.
یادآور می شود که نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 26 تا 30 بهمن ماه امسال در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 64914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha