سخنگوی شورای نگهبان ازخطوط تولید ایران خودرو بازدید کرد

پرشین خودرو: سخنگوی شورای نگهبان گفت: خودروسازی در ایران به صنعت مادر تبدیل شده و با وجود مطالبی كه گاه از سوی برخی افراد یا حتی مسئولان شنیده می شود، به هیچ عنوان نمی توانیم به حذف یا تضعیف آن فكر كنیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، عباس كدخدائی پس از بازدید سالن ها، خطوط تولید و مركز تحقیقات ایران خودرو اظهار كرد: اگر مقامات، مسئولان و اقشار مختلف مردم بازدیدهایی از خطوط و سالن های تولید ایران خودرو داشته باشند، قطعا دیدگاه و ذهنیت آنها نسبت به این صنعت و تولیدات داخلی عوض خواهد شد.


كدخدائی ادامه داد: پیشتر وقتی از خودروهای ایرانی استفاده می كردیم،‌ ذهنیتی دیگری داشتیم اما الان كه با گوشه ای از تلاش، تخصص و برنامه های صنعتگران خودروسازی كشور از نزدیك آشنا شدم،‌ نگاه و دیدگاهی كاملا متفاوت با گذشته دارم و خواهم داشت.


وی افزود: اعتقاد دارم كه صنعت خودروسازی باید از سوی همه بخش ها حمایت شود. قوه مقننه می تواند با وضع قوانینی برای تسهیل فضای كسب و كار، صادرات و تقویت های مالی از این صنعت حمایت كند و لازم است قوه مجریه نیز در بحث ثبات مدیریت حركت كند چرا كه شاهد تحولات چشمگیر و برنامه های هدفمندی در سال های اخیر بوده ایم و باید این روند ادامه پیدا كند.


سخنگوی شورای نگهبان اظهار كرد: از سالن های ساخت قطعات و موتور خودرو كه بازدید می كردم، به این ذهنیت رسیدم كه با روندی موجود به زودی شاهد تحولات اساسی در صنعت و تولیدات خودروسازی كشور خواهیم بود اما این ذهنیت در مركز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو، كه به نوعی اتاق فكر صنعت خودرو كشور هست، به شكلی كامل و عمیق، عینیت گرفت و تحت تاثیر قرار گرفتم.


كدخدائی گفت: در حال حاضر به اطمینان خاطر بیشتر دست پیدا كردم و می توانم بگویم كه اگر از این پتانسیل حمایت و پشتیبانی لازم صورت بگیرد،‌ می توانیم هطراز كشورهای پیشرو در صنعت خودرو كشور حركت كنیم و نیازهای كشور و منطقه را از منظر تنوع و كیفیت تامین كنیم.


وی در پایان گفت: شاهد بوده ایم كه گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه جذب نخبگان و استفاده از توانمندی های داخلی كشور اقدامات بسیار خوبی انجام داده كه بی شك استفاده از نیروهای جوان و خلاق می تواند به رشد و توسعه بخش های مختلف كشور منجر شود.


 

کد خبر 64979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ندارم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    0 0
    یعنی اگه ما بریم مثلا کارخونه سایپا بازدید کنیم کیفیت پرایدمون میشه مثل بی ام و؟؟ یعنی اون وقت قانع میشیم که این خودروی بی کیفت رو مثلا سی یا چهل ملیون بخریم؟؟ یاد فیلم مرد هزار چهره افتادم یکی از قسمت هاش شده بود مربی فوتبال به دوازه بان گفت: گل نخور. دروازبان گفت: نمیشه دروازه مثلا 9 متره. گفت: اوه چه زیاد، پس مواظب باش خیلی گل نخوری. حالا ایشون رفته دیده کارگر های بیچاره دارن کار میکنن به این نتیجه رسیده این قیمت و کیفیت نه تنها واقعی و خوبه بلکه باید بیشتر هم بشه!