توسعه فروش اینترنتی خودرو اولویت ایران خودرو

پرشین خودرو: فرآیند فروش در شرکت ایران خودرو در بستر اینترنت و به صورت عمومی به مرحله اجرا در می آید.

به گزارش «پرشین خودرو»، هاشم یکه زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو، با ارسال نامه ای به رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ضمن اعلام این مطلب اطمینان خاطر داد با افزایش تولید و عرضه خودرو، شاهد روند نزولی اختلاف قیمت بین بازار وکارخانه باشیم و این رویه در هفته های آتی استمرار خواهد یافت.
وی با بیان اینکه اختلاف قیمت موجود در حدود هزینه های محضری نقل و انتقال است، در نامه خود یادآوری کرده است فروش شرکت ایران خودرو در ماه های گذشته مطابق بخشنامه های صادره این شرکت از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو اجرایی شده و تاکنون بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو در ماه های شهریور و آبان از طریق همین بخشنامه ها، به روش اینترنتی توسط مشتریان این شرکت خریداری شده است. همچنین تسهیل در دسترسی مشتریان به خرید خودرو و نظارت دقیق بر عرضه خودرو در نمایندگی ها از فعالیت های دیگر ایران خودرو بوده است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حدود دو هفته پیش در نامه ای به مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو و سایپا خواسته بود در جهت حذف اختلاف میان قیمت رسمی فروش خودروهای این دو شرکت با قیمت بازار تلاش کنند.
منصور معظمی در این نامه همچنین تقویت عرضه اینترنتی خودروها و فروش خودرو به مصرف کنندگان اصلی از طریق شبکه نمایندگی های مجاز را خواستار شده بود تا بدین طریق با حذف بازار دلالی، محصولات با قیمت های مصوب در اختیار هموطنان قرار گیرد.

کد خبر 64991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha