کد خبر 65002
۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
هدیه تسلا به مناسبت کریسمس چیست؟

پرشین خودرو: شرکت تسلا معمولا امکانات پنهانی در بروزرسانی‌های نرم‌افزاری خود قرار می‌دهد و این بار به مناسبت سال نو، هدیه‌های جالبی برای مشتریان خود ارائه کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت تسلا معمولا امکانات پنهانی در بروزرسانی‌های نرم‌افزاری خود قرار می‌دهد و این بار به مناسبت سال نو، هدیه‌های جالبی برای مشتریان خود ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، دارندگان خودروهای مدل X تسلا می‌توانند از هدیه نورپردازی سال نو بهره ببرند که طی آن، درهای تاشوی بالارونده این خودروهای اسپرت برقی به حرکت درآمده و همزمان، چراغهای راهنما، مه‌شکن، چراغهای جلو و چراغهای دیگر روشن و خاموش می‌شوند. همچنین حین اجرای این نمایش، یک موسیقی متن نیز پخش می‌شود.

هدیه دوم برای صاحبان خودروهای مدل S و X که از بروزرسانی‌ها استفاده کرده‌اند، امکان تبدیل خودروی آن‌ها به یک فضاپیمای مریخی است. اسپیس‌ایکس، شرکت خواهرخوانده تسلا، در حال طراحی برای ارسال انسان‌ها به سیاره سرخ است.

این قابلیت که با وارد کردن کد "مریخ" به سیستم نرم‌افزار خودرو فعال می‌شود، نقشه داخلی خودرو را به نقشه مریخ تبدیل کرده و به راننده اجازه می‌دهد حرکت در سیاره سرخ را بطور مجازی بر روی زمین تجربه کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 65002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha