مدیران خودرو با 7محصول در نمایشگاه کرمان حاضر شد

پرشین خودرو: مدیران خودرو با هدف گسترش و معرفی هر چه بهتر محصولات خود با دو برند MVM و CHERY در قالب 7 محصول در هفتمین نمایشگاه خودرویی کرمان حضور یافته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، آنچه این دوره از نمایشگاه خودرو کرمان را با دوره های پیشین متمایز می کند، حضور هر چهار نمایندگی مجاز این شرکت در نمایشگاه و همچنین به نمایش گذاشتن غرفه قطعات در کنار محصولات این شرکت است.


غرفه نمایشگاه شرکت مدیران خودرو با ابعادی بالغ بر 500 متر با الهام گرفتن از استانداردهای بصری در نمایندگی خودرویی این شرکت در نمایشگاه کرمان طراحی و به اجرا در آمده است که با توجه به استقبال مردم کرمان از محصولات این شرکت پیش بینی میئشود غرفه مدیران خودرو یکی از پربازدید ترین غرفه های این دوره باشد.


شرکت مدیران خودرو با هر 6 محصول خود یعنی ام وی ام 110 اس، ام وی ام 315 اسپرت، ام وی ام 550، آریزو5، تیگو5 و همچنین ام وی ام ایکس 33 اس که آخرین محصول مدیران خودرو است، در این نمایشگاه شرکت کرده است.


غرفه شرکت مدیران خودرو با حضور چهار نمایندگی مجاز 292 گنجوی، 138 زرنگی پور، 227 ایران منش و 328 محتشم ماهانی در محل دائمی نمایشگاه های کرمان، سالن پاریزی از 7 تا 10 دی ماه 95 از ساعت 17 الی 21 پذیرای هموطنان کرمانی خواهد بود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نام نمایندگان این استان، محصولات و سایر اطلاعات لازم به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.mvmco.ir مراجعه کنید.

کد خبر 65192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha