هوندا صدرنشین فهرست برندهای خودروساز  در سال 2016

پرشین خودرو:گوگل لیست برندهای خودروساز محبوب در جستجوهای مربوط به ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هوندا با شکست رقبایی همچون فورد، رولزرویس، مرسدس‌بنز و تسلا در صدر فهرست برندهای خودروساز محبوب گوگل در ایالات متحده قرار گرفت.

برخلاف سال ۲۰۱۵ که گوگل لیست مربوطه را بر اساس نتایج بیشترین جستجوی نام خودرو گردآوری کرده بود؛ لیست سال ۲۰۱۶ براساس نام‌های پرطرفدار و رایج که بیشترین توجه را در ترافیک جستجو جلب کرده‌اند، منتشر شده‌است.

اوج جستجوهای هوندا مربوط به CR-V ۲۰۱۷ است و ادامه‌ی فهرست جستجو درباره‌ی این کمپانی، خودروهای پایلوت ۲۰۱۷، سیویک ۲۰۱۷، آکورد ۲۰۱۷ و HR-V ۲۰۱۷ است.

مرسد بنز

 

مرسدس‌بنز در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است که نشان می‌دهد جایگاه این خودروساز در طول سال ثابت باقی‌ مانده است و محبوب‌ترین مورد جستجو شده، در ایالت‌های فلوریدا و جورجیا است.

 

tesla

 

رتبه‌ی سوم متعلق به تسلا است که بعد از رونمایی «مدل ۳» در ماه مارس، جهش بزرگی در ای

ن رده‌بندی داشته است. جای تعجب نیست که کالیفرنیا، ایالت دوستدار خودروهای الکتریکی، ثابت کرده است که محبوب‌ترین ایالت در جستجوی این برند است.

lamborghini

در ادامه‌ی این فهرست، لامبورگینی رتبه‌ی چهارم و ولوو رتبه‌ی پنجم را به خود اختصاص داده است. جستجوها برای خودروساز ایتالیایی در پی انتشار موزیک‌ویدیوی «لامبورگینی بنفش» توسط Skrillex و Rick Ross به اوج خود رسید.

 

volvo

 

ادامه‌ی فهرست سال ۲۰۱۶ برندهای محبوب خودرو در ایالات متحده، به ترتیب شامل فورد، جگوار، بنتلی، مازراتی و رولزرویس است.

منبع: زومیت

 

کد خبر 65360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha