کد خبر 65366
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

پرشین خودرو: یک مادر شیرازی نوزاد ۵ ماهه خود را سوزاند

به گزارش«پرشین خودرو»، روز چهارشنبه وقوع یک جنایت در ساختمانی در یکی از خیابان های شیراز به مأموران کلانتری اعلام و تیم نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن ۳۴ساله دختر ۵ ماهه خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده است.

ماموران پس از حضور در محل با فریادهای زنی جوان روبه‌رو شدند که نوزادی را در آغوش خود داشت و پیکر بی‌جان نوزاد در حالی که به شدت سوخته بود مشاهده شد.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان و به گفته کادر پزشکی مشخص شد نوزاد ۵ ماهه بر اثر سوختگی شدید جان خود را از دست داده است.

با توجه به قتل فجیع این نوزاد ۵ ماهه پرونده ای تشکیل و تحقیقات از سوی ماموران برای موضوع آغاز شد و شواهد ثابت می‌کرد که مادر سنگدل کودکش را به قتل رسانده است. با انتقال جنازه نوزاد به پزشکی قانونی این موضوع رنگ واقعیت گرفت و مرگ این کودک بر اثر سوختگی شدید را تایید کرد. به این ترتیب پرونده برای بازداشت مادر جنایتکار در اولویت کاری پلیس قرار گرفت.

این زن در بازجویی های اولیه پرونده، از راز قتل هولناک فرزندش پرده برداشت و مدعی شد در یک لحظه دست به جنایت زده است. این مادر در بازجویی ها به ماموران گفت: روز حادثه از گریه های دخترم خسته شده بودم از روزی که او به دنیا آمده بود شرایط مناسبی نداشتم و فکر می کردم او باعث بدبختی های من است.

وی افزود: روز حادثه در حالی که گریه می کرد مقداری نفت روی او ریخته و کبریت را روشن کردم. دخترم آتش گرفت و گریه کرد. یک لحظه متوجه شدم که چه کاری انجام داده و از کارم پشیمان شدم از همسایه ها کمک خواستم اما بی فایده بود و دخترم فوت کرد.

 

 

 

منبع: مهر

کد خبر 65366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha