کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بهار

پرشین خودرو:بهار - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو دارای جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، بزرگعلی نوری  گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری بیش از ۴۴ کلاس آموزش همگانی در مدارس، مساجد، ادارات و سایر جوامع هدف در شهرستان بهار سعی پلیس در ارتقاء فرهنگ ترافیکی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به آمار مقایسه ای تصادفات ۹ ماهه سال ۹۵ با مدت مشابه در سال گذشته عنوان داشت: با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان راهور شهرستان بهار کاهش ۶۰ درصدی تصادفات فوتی را در شهرستان بهار شاهد هستیم.

سرهنگ نوری در ادامه با اشاره به تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهور در خصوص توقیف خودروهای بالای ۱۰ میلیون ریال و معرفی به اجرائیات پلیس راهور افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴ خودرو دارای جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال توسط پلیس راهور بهار شناسایی، توقیف و به پارکینگ روانه شده است.

نوری گفت: طی ۱۰ روز گذشته نیز ۵۸ دستگاه خودرو و ۴۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

بزرگعلی نوری از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق سامانه ۱۹۷ با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

منبع: مهر

کد خبر 65367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha