کد خبر 65534
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
اتومبیل مفهومی کرایسلر با قابلیت ارتقاء

پرشین خودرو:این اتومبیل مفهومی کرایسلر قابلیت خودرانی سطح 3 را دارد و می‌تواند در بزرگراه‌ها به صورت مستقل پیش رود. از طرفی این خودرو قابلیت ارتقاء تجهیزات شناسایی و فناوری‌های بیومتریک صدایی را نیز دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایشگاه بین المللی CES یکی از مهمترین رویدادها در زمینه فناوری‌های الکترونیکی است که هر ساله ۷ ژانویه آغاز شده و محل فعلی آن در دره لاس وگاس در ایالت نوادا قرار دارد. در چندسال گذشته بخشی از نمایشگاه الکترونیکی مصرف‌کنندگان به نمایش مدل‌های مفهومی خودروهای الکترونیکی اختصاص یافته است.

در سال جاری این نمایشگاه بیشترین حجم مدل‌های مفهومی خودروهای الکتریکی را به نمایش خواهد گذاشت. پیش از این اعلام شده بود گروه خودروسازی کرایسلر قصد دارد با مدل تمام الکتریکی پسیفیکا در این نمایشگاه شرکت کند، اما اینک و کمتر از چند روز به شروع این رویداد کرایسلر به جای مدل پسفیکا از یک مینی‌ون تمام الکتریک با نام پورتال رونمایی کرده که از طراحی خاص و ویژه‌ای بهره می‌برد.

 

مدل مفهومی پورتال کرایسلر در دنیای الکتریکی‌ها

 

مدل مفهومی پورتال کرایسلر در مقایسه با پسفیکا کمی کوچک‌تر بوده و فاصله بین دو محور آن به حدود 118.2 اینچ می‌رسد.

یکی از جذاب‌ترین عناصر این خودرو درهای کشویی و لغزان بزرگ و دو طرفه آن است. به علاوه مدل مفهومی پورتال با چراغ‌های LED در نمای جلو جذاب تر شده است.

 

مدل مفهومی پورتال کرایسلر در دنیای الکتریکی‌ها

 

درون خودرو به صندلی‌های ریلی مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا به آسانی آن را حرکت داده یا تا کند. یک صفحه LCD برجسته عرض داشبورد را پوشانده و یک صفحه نمایشگر لمسی در مرکز کنسول قرار گرفته است. از طرفی فرمان در این خودرو به شکلی منحصر به فرد طراحی شده که در نگاه اول هیچ شباهتی به یک فرمان معمولی نداشته و مخاطب باید به دنبال آن بگردد

.

مدل مفهومی پورتال کرایسلر در دنیای الکتریکی‌ها

 

این اتومبیل مفهومی کرایسلر قابلیت خودرانی سطح 3 را دارد و می‌تواند در بزرگراه‌ها به صورت مستقل پیش رود. از طرفی این خودرو قابلیت ارتقاء تجهیزات شناسایی و فناوری‌های بیومتریک صدایی را نیز دارد.

 

مدل مفهومی پورتال کرایسلر در دنیای الکتریکی‌ها

 

در کنار این فناوری‌های لوکس و ویژه این خودرو به واسطه باتری‌های به کار رفته در سقف، خروجی برابر 100 کیلووات بر ساعت دارد و با این میزان از انرژی مسافتی حدود 402 کیلومتر را طی می‌کند. توان تولیدی از موتورهای الکتریکی به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

منبع: عصرایران

کد خبر 65534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha