همكاری مستمر سایپادیزل و ولوو در تولید محصولات تجاری

پرشین خودرو: عرضه محصولات جدید كمپرسی و باری ولوو ازنیمه نخست سال 96 آغاز می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسین حیدری مدیر ارتباطات شركت سایپادیزل با اشاره به  سابقه همکاری 30 ساله فی مابین سایپا دیزل وشرکت ولوو سوئد برای  تولید خودروهای تجاری،  از تولید بی وقفه محصولات این برند اروپایی در شركت سایپادیزل خبر داد.

وی افزود: شركت سایپادیزل از سال 1363 با انعقاد قرارداد همكاری با ولوو سوئد، همواره محصولات این شركت اروپایی را با فاصله تكنولوژی اندك با اروپا تولید نموده و گواه این ادعا، تولید بیش از پنجاه هزار دستگاه انواع كامیون های ولوو از جمله: N12، NL12، NH12، F12، FM9، FM12، FM، FH12، FH16وFH500 تا كنون بوده است.

حیدری با مثبت ارزیابی کردن همکاری دوشرکت در سالهای گذشته تصریح کرد: با عنایت به استقبال بسیار خوب هموطنان از محصولات ولوو در رده های مختلف كاربری و نیز افزایش  تعهدات فروش این محصولات در روزهای اخیر، سایپادیزل در تلاش است تولید خودروهای تجاری را با شتاب بیشتری توسعه دهد.

وی  خاطرنشان كرد: در نیمه نخست سال 96 شاهد عرضه محصولات جدید ولوو در رده های كمپرسی و باری FMX توسط سایپادیزل خواهیم بود كه به این ترتیب، نخستین كامیون كمپرسی اتوماتیك تاریخ كشور یعنی كامیون كمپرسی ولوو FMX  با آخرین فناوری روز دنیا، به مشتریان عرضه خواهد شد.

مدیر ارتباطات سایپادیزل در پاسخ به این سوال كه دلیل اشتیاق ولوو به ادامه همكاری با سایپادیزل علیرغم در اختیار داشتن بازارهای متعدد در سطح جهان چیست؟ یادآور شد: از آنجا كه شركت سایپادیزل رتبه برتر تولیدات ولوو را به لحاظ كمی و كیفی در منطقه آسیا، اقیانوسیه و افریقا در اختیار گرفته است، از جایگاه ویژه ای در بین شركای اصلی شركت ولوو سوئد برخوردار است و قطعا از دست رفتن بازار ایران می تواند لطمات جبران ناپذیری به این شركت وارد نماید.

گفتنی است، در پی انتشار خبری مبنی بر توقف واردات محصولات سواری ولوو، شایعاتی مبنی بر توقف تولید كامیون های ولوو در ایران نیز در بین مشتریان این نوع محصولات بوجود آمده بود كه این اظهار نظر مدیر ارتباطات سایپادیزل به نوعی پاسخ به شایعات موجود است.

کد خبر 65586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha