طرح ترافیک و زوج و فرد در روز چهارشنبه به اتمام رسید

پرشین خودرو:جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که محدودیت تردد در طرح ترافیک ساعت 17 امروز و در همان محدوده قبلی به پایان می‌رسد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ حسن عابدی  اظهارکرد: اجرای محدودیت طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 دیروز ادامه داشت و از امروز این وضعیت به حالت عادی بازگشته است، بنابراین طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت. طرح زوج و فرد نیز در همین ساعت آغاز شده و در ساعت 19 به پایان می‌رسد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اضافه کرد:‌ در روزهای پنجشنبه نیز محدودیت هر دو طرح در ساعت 13 به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ورود غیرمجاز به این محدوده‌ها توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود، گفت: به ازای هر ساعت ورود غیرمجاز به این محدوده 20 هزار تومان جریمه برای متخلفان صادر می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره احتمال تغییر دوباره در ساعت و محدوده طرح ترافیک نیز گفت: افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار است و در صورتی که باز هم این کمیته چنین مصوبه‌ای داشته باشد، اجرا خواهد شد در غیر اینصورت محدوده و ساعت اجرای طرح همانند شرایط عادی خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 65608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha