کد خبر 65664
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

پرشین خودرو: تولید پرچم دار جدید برند HTC به نام HTC Ocean Note بدون هر گونه دکمه فیزیکی.

به گزارش«پرشین خودرو»، تولید گوشی HTC Ocean Note بدون هر گونه دکمه فیزیکی از جمله اخباری است که در بسیاری از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی دست به دست کاربران می گردد. ماه پیش شرکت HTC اطلاعات بسیار کمی در خصوص تصمیم این شرکت برای تولید گوشی جدید خود به نام HTC Ocean Note را اعلام کرد و از آن زمان به بعد نیز اطلاعات بیشتری در خصوص جزییات این گوشی منتشر نشد. اما امروز بسیاری از منابع خبری خبرهایی در مورد این گوشی که قرار است پرچم دار جدیدی برند HTC که قرار است پرچم دار گوشی های این برند باشد منتشر کرده اند. در این خبرها آمده است که در طراحی این گوشی هیچ گونه دکمه فیزیکی چه برای خاموش و روشن کردن دستگاه و چه به عنوان دکمه Home تعبیه نشده است.

به نظر می رسد در سال ۲۰۱۷ یک سری از قابلیت ها به عنوان قابلیت های ممتاز هر گوشی پرچم دار شناخته شوند. بعد از اینکه اپل در تولید گوشی iPhone 7 ورودی ها و یا همان جک هدفون را حذف کرد، بسیاری دیگر از کارخانه های سازنده نیز به تبعیت از اپل سعی در حذف برخی از اجزای گوشی های خود کردند. هر چند معلوم نیست اخذ این تصمیمات توسط سایر برندهای سازنده گوشی منطقی است یا خیر. به هر حال به نظر می رسد انقلابی جدید در تولید گوشی های تلفن همراه به راه افتاده است. اخبار منتشر شده از اپل و سامسونگ نشان می دهند که دو گوشی پرچم دار این شرکت ها یعنی iPhone 8 و گلکسی S8 که قرار است سال میلادی جاری به بازار عرضه شوند، با طراحی کاملاً متفاوت و حذف دکمه Home در آن ها در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. اما حذف دکمه Home در طراحی جدید گوشی ها برای برند HTC نیز صدق می کند. همچنینی به نظر می رسد قرار است HTC در طراحی جدید گوشی پرچم دار خود یعنی HTC Ocean Note جک هدفون را نیز تعبیه نکند و از طرفی از دوربین های دو گانه در این گوشی استفاده کند. اما خبرهای دیگری نیز در مورد عدم تعبیه هر گونه دکمه فیزیکی در گوشی جدید HTC منتشر شده است که به خودی خود جالب و قابل توجه هستند. این رویکرد HTC رویکردی کامل نو و جدید است که می تواند در ادامه راه طراحی و تولید گوشی های پرچم دار سایر برندها اثر گذار باشد.

تلفن هوشمند بدون هر گونه دکمه فیزیکی می تواند یکی از خاص ترین گوشی هایی باشد که سال جاری میلادی قرار است به بازار عرضه شود. تصمیم HTC برای تولید چنین گوشی خاصی بسیار شجاعانه است چون مسلماً کار آسانی نیست . البته باید به خاطر داشت که HTC در سال گذشته و سال قبل تر با شکست هایی مواجه شد که از آن جمله می توان عدم هماهنگی بین اجزای گوشی HTC M9 و پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ تعبیه شده در آن را نام برد. به همین دلیل تصمیم HTC برای تولید گوشی بدون هر گونه دکمه فیزیکی و از طرفی تعبیه پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ در آن از نظر کارشناسان کمی شوک آور است.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده HTC قرار است از گوشی خود تا پایان ماه ژانویه یعنی اواسط بهمن ماه سال جاری در آمریکا رو نمایی کرده و این گوشی را به بازار عرضه کند. باید تا آن زمان منتظر ماند و دید این گوشی پرچم دار برند HTC با چه قابلیت ها و امکاناتی قرار است به بازار عرضه شود.

 

 

 

منبع: میزان

کد خبر 65664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha