کد خبر 65782
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

پرشین خودرو: اس اسکین سامسونگ یکی از چندین دستگاه ساخته شده توسط بخش C Lab شرکت سامسونگ است.

به گزارش«پرشین خودرو»، گجتی که در تصویر زیر بر روی صورت این فرد مشاهده می‌کنید یک گوشی هوشمند نیست. آن درواقع یک گجت تحلیلگر پوست صورت است که می‌تواند سطح آب، قرمزی و ملانین آن را بررسی کند. حتی بهتر از آن، شما می‌توانید از آن همراه با ترکیبی از نور درمانی و میکرو سوزن، بخش های آسیب دیده پوستتان را نیز ترمیم کنید. این گجت شگفت انگیز چیزی جز اس اسکین سامسونگ (Samsung S-Skin)، تولید شده توسط غول کره‌ای دنیای فناوری نیست.


اس اسکین سامسونگ


 

اس اسکین سامسونگ یکی از چندین دستگاه ساخته شده توسط بخش C Lab شرکت سامسونگ است. در واقع C Lab، تلاشی از سوی کمپانی سامسونگ است تا نشان دهد کارمندان این حوزه می‌توانند از پتانسیل بالقوه کسب و کارهای مختلف در راستای تجاری سازی ایده هایشان استفاده کنند؛ هرچند این قضیه می‌تواند ریسک زیادی را برای سامسونگ به همراه داشته باشد، اما قطعا نیرو محرکه‌ای با قدرت سامسونگ دقیقا همان چیزیست که پیشرفت تکنولوژی به آن نیازمند است.

این بخش از کمپانی سامسونگ در نمایشگاه CES سال گذشته از محصولات جذابی رونمایی کرد که همگی حالا به مرحله تجاری سازی رسیده و به فروش می‌روند. حال من باید بگویم که یک طرفدار اس اسکین سامسونگ (Samsung S-Skin) که در بخش C Lab این شرکت توسعه یافته هستم.

اس اسکین سامسونگ

این گجت دستی، پوست بدن شما را با استفاده از ترکیبی از دوربین‌ها، سنسورهای نوری و سنسورهای رسانایی مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این گجت پرتوهای نوری را بر روی صورت شما می‌اندازد و سپس نتایج حاصله از تحلیل‌هایش را از طریق سنسورها مورد قضاوت قرار می‌دهد. در همان لحظه، دو رابط فلزی نیز رسانایی صورت شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا رطوبت آن را تخمین بزنند. سپس شما می‌توانید نتیجه حاصل شده از این ارزیابی را توسط یک اپلیکیشن بر روی موبایل خود مشاهده کنید.

اس اسکین سامسونگ

 

اس اسکین سامسونگ صورت شما را با تکه‌های میکرو سوزن درمان می‌کند

اما این تمام ماجرا نیست؛ همزمان با عرضه این گجت هوشمند سلامت، تکه های میکرو سوزن نیز ارائه می‌شوند که می‌تواند به درمان تغییر رنگ پوست شما کمک کند. در حال حاضر سامسونگ هیچ صحبتی در خصوص زمان عرضه و قیمت این گجت نکرده است، اما بدون شک باید اس سامسونگ (Samsung S-Skin) را یکی از جذاب‌ترین گجت های رونمایی شده در نمایشگاه CES 2017 بدانیم.
 

 

 

منبع: گجت نیوز

کد خبر 65782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha