کد خبر 65807
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
6 کشته در تصادف 2 اتوبوس + تصاویر

پرشین خودرو:یک دستگاه اتوبوس مدرسه در «بالتیمور»، کمی پس از شروع حرکت، ابتدا با دیوار یک گورستان، سپس از عقب با یک خودرو سواری و پس از آن با انحراف از مسیر به اتوبوسی که از روبه‌رو می‌آمد برخورد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، بنا به گفته مسؤولان، این تصادف که پیش از طلوع آفتاب به وقوع پیوست، مرگ 6 نفر و آسیب‌دیدگی 10 نفر را به دنبال داشت.

هیچ اثری از سُرخوردن اتوبوس مدرسه در صحنه تصادف مشاهده نشده که این موضوع نشان می‌دهد راننده 67 ساله آن ترمز نگرفته است.

سخنگوی پلیس «بالتیمور» گفت: «راننده زن 33 ساله اتوبوس متعلق به «اداره حمل و نقل مریلند» به همراه 4 نفر از 12 مسافرش در صحنه تصادف جان سپردند. کمک‌راننده این اتوبوس دچار صدمات جزئی شده است. راننده خودرو سواری نیز با جراحات سطحی جان سالم به در برد. تمام هشت مسافر اتوبوس مدرسه صدمه دیده‌اند و وضعیت دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. بازرسان دستگاه ضبطی را حاوی ویدئو و اطلاعات مربوط به تصادف به دست آورده‌اند که در صورت امکان بازیابی، به درک جزئیات تصادف کمک خواهد کرد. بنا به گفته بازرس «هیأت امنیت حمل و نقل ملی» اعضای تیم او شروع به بررسی خودرو‌ها و محل تصادف کرده‌اند. احتمالاً آنها ظرف یک هفته با جمع‌آوری اطلاعات، علت تصادف را اعلام خواهند کرد.»

به گفته رئیس پلیس «بالتیمور»، سرنشینان اتوبوس شماره 10 «اداره حمل و نقل مریلند» قصد داشتند از مسیر «داندَک» در جنوب شرق «بالتیمور»، به سر کار خود در «کَتُنزویل» واقع در حومه غربی بروند.

در بیانیه‌ای از سوی مدارس عمومی شهر اعلام شد: «این اتوبوس مدرسه با یک مؤسسه حمل و نقل در «بالتیمور» قرارداد بسته بود و در واقع، به عنوان سرویس مدرسه 18 دانش‌آموز مدرسه ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گرفت.»

به گزارش یک نشریه محلی، اسناد فدرال نشان می‌دهد که هیچ تصادف یا تخطی از این شرکت در دو سال گذشته تا سپتامبر امسال گزارش نشده است. در سال 2012، یک دستگاه اتوبوس مدرسه متعلق به این شرکت حمل و نقل با برخورد به یک دستگاه مینی‌وَن دچار سانحه شد که به دنبال آن حداقل 13 نفر از جمله دانش‌آموزان مصدوم شدند. در حادثه اخیر، تمام قربانیان بزرگسال بوده‌اند و پلیس در حال اطلاع‌رسانی به خویشاوندان آنهاست ولی هنوز اسامی آنها را به طور رسمی منتشر نکرده است.

 

6 کشته در تصادف 2  اتوبوس

6 کشته در تصادف 2  اتوبوس

6 کشته در تصادف 2  اتوبوس

6 کشته در تصادف 2  اتوبوس

منبع: ایلنا

کد خبر 65807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha