عامل اختلاف قیمت بازار وکارخانه،افزایش تقاضای محصولات است

پرشین خودرو: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو علت اختلاف قیمت بازار و كارخانه را ناشی از افزایش تقاضای محصولات ایران خودرو دانست و گفت: امسال در همكاری با پلیس راهور ناجا، از ابتدای زمستان، انواع تولیدات ایران خودرو با مدل سال 96 عرضه می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، مصطفی خان كرمی با تاكید بر این كه تغییر مدل محصولات در این زمان از سال بی سابقه است، گفت: این اقدام موجب افزایش رضایت مشتریان و همچنین ایجاد زمینه‌های شفافیت و یكپارچگی داده های اطلاعاتی خودرو و مدل در سیستم ناجا و شركت های خودروساز شده است.


وی رشد بی سابقه ثبت نام در روش های پیش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتریان به ایران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات این شركت دانست و با اعلام رشد 34 درصدی تولید محصولات مختلف در سال جاری اظهار كرد: امسال در فروش محصولات نیز رشد 40 درصدی را تجربه كرده ایم.

خان کرمی رشد تولید و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودی محصول در پاركینگ و استقبال مشتریان وفادار از طرح های مشاركت در تولید را نشان دهنده رونق خودروسازی به عنوان پیشران اقتصاد كشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات تولیدی رانا، گروه پژو 206 و هایما و برنامه ریزی برای ارتقای كیفی تمامی محصولات، حاصل توجه ویژه به مقوله كیفیت در ایران خودرو است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: ایران خودرو خود را متعهد به پاسخگویی و احترام به نظرات ارزشمند مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان می داند.

خان‌كرمی اجرای شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری را زمینه ساز خودرو دار شدن گروه های مختلف درآمدی عنوان و تاكید كرد: با این كه مجوز افزایش قیمت از سوی شورای رقابت صادر شده بود، ایران خودرو برای حفظ شرایط بازار اقدامی برای كلیه محصولات انجام نداد.

وی درباره روش های فروش گفت: عرضه محصولات ایران خودرو به روش های پیش فروش، فروش فوری با شرایط نقد و در برخی موارد به صورت نقدی و اعتباری انجام می شود.

خان کرمی افزود: این روش ها از طریق شبكه گسترده نمایندگی های ایران خودرو در سراسر كشور و همچنین پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.

معاون فروش ایران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخی روش ها مانند نقد و اعتباری به شبكه نمایندگی ها به جای پایگاه اینترنتی به دلیل ماهیت این قراردادها و لزوم اعتبار سنجی دریافت چك و مدارك مرتبط با روش پیش بینی شده است.

وی افزود: ایران خودرو به دنبال افزایش كیفیت در فرآیند تامین و تولید بوده و از روش های متنوع فروش برای رضایت مشتریان استفاده می كند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اظهار امیدواری كرد: با اجرای رویكردهای درست از تاثیر نوسانات مقطعی قیمت در زنجیره تامین جلوگیری كرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهیم.
 

کد خبر 65864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha