جدیدترین نسخه کیا با محرک چرخ‌های عقب+تصویر

پرشین خودرو:فاصله بین دو محورخودرو از آئودی A4، لکسوس GS و مرسدس CLS بیشتر است. شاید این خودرو در مقابل کلاس E مرسدس بایستد.

به گزارش «پرشین خودرو»، پس از 5 سال در نهایت کیا یک خودروی پرفورمنس با محرک چرخ‌های عقب را در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآورد.

کیا بلاخره با این سایه روشن زیبای خود همگان را غافلگیر کرد. نباید این خودرو را که استینگر نامیده می‌شود با مدل مفهومی دو در با همین نام اشتباه گرفت. این خودرو کره‌ای‌ها ابتدا به جاده‌های انگلیس و پس از آن به آمریکا ورود خواهد کرد.

 

جدیدترین نسخه کیا با محرک چرخ‌های عقب

 این اتومبیل با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر در مدل پایه و یک مدل توئین توربو V6 در مدل GT ارائه خواهد شد. این خودرو را می‌توان در نسخه محرک تمام چرک یا چرخ‌های عقب در آمریکا خریداری کرد. 

 

جدیدترین نسخه کیا با محرک چرخ‌های عقب

 

بنا بر ادعاهای کیا، این خودرو خودروی تولیدی با بالاترین قدرت عملکردی در تاریخ این کارخانه است. در مدل‌‌های توئین توربوی V6 حجم موتور به 3.3 لیتر رسیده و خروجی برابر 365 اسب‌بخار دارد. خودرو در 5.2 ثانیه به شتاب صفر تا 100 رسیده و با بیشینه سرعت 268 کیلومتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

 

جدیدترین نسخه کیا با محرک چرخ‌های عقب

 

در نسخه سنسیبل این خودرو، بازده موتور به 255 اسب‌بخار می‌رسد. هر دو نسخه این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته دستی هماهنگ می‌شوند.

 

جدیدترین نسخه کیا با محرک چرخ‌های عقب

 

با وجود سالن اجرایی کوچک، ابعاد خودرو نسبت به مدل‌های قبلی در این کلاس افزایش یافته است. فاصله بین دو محورخودرو از آئودی A4، لکسوس GS و مرسدس CLS بیشتر است. شاید این خودرو در مقابل کلاس E مرسدس بایستد.

کیا می گوید داخل کابین از چرم "ناپا" پوشیده شده که شروع خوبی در این زمینه محسوب می‌شود. چیدمان فضای درونی تحث تاثیر ظاهر مرسدس است.

منبع: عصرایران

کد خبر 65911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha