کد خبر 66041
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
خودروی الکتریکی گلف مدل 2017 رو نمایی شد

پرشین خودرو:نسخه‌ی بهبودیافته‌ی خودروی الکتریکی فولکس‌واگن گلف در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، فوکس‌واگن علاوه بر کراس‌اوورهایی مانند تیگوان و اطلس و خودروهای مفهومی چون ID Buzz، خودروی الکتریکی بازنگری‌شده‌ی گلف را نیز به نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ آورده بود؛ خودرویی که نشان‌دهنده‌ی پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی خود است.

 

خودروی الکتریکی گلف

 

اولین بار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی خودروی الکتریکی گلف در ماه نوامبر در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس معرفی شد. این خودرو دارای یک بسته‌ی باتری ۳۵.۸ کیلووات‌ ساعتی جدید و بزرگ‌تر است که شعاع حرکتی آن را به‌میزان ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. فولکس‌واگن ادعا می‌کند خودروی الکتریکی گلف با یک بار شارژ مسافتی معادل ۲۰۰ کیلومتر را می‌پیماید.

 

خودروی الکتریکی گلف

 

شارژر داخلی اضافی ۷.۲ کیلوواتی دیگری نیز در مدل‌های خاصی به‌صورت استاندارد در دسترس است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد خودروی الکتریکی گلف خود را در کمتر از شش ساعت در یک وضعیت شارژ نرمال شارژ کنید و چنانچه شما تیپ SEL Premium را سفارش دهید، قابلیت شارژ سریع DC در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌تواند در مدت زمان یک ساعت به میزان ۸۰ درصد عملیات شارژ را انجام دهد.

 

خودروی الکتریکی گلف

 

از لحاظ عملکرد نیز انتظار می‌رود توان و گشتاور آن به‌ترتیب ۱۹ اسب‌ بخار و ۲۰ نیوتن‌متر بیش‌تر از مدل پیشین باشد. این عملکرد به خودروی الکتریکی گلف کمک می‌کند تا شتاب صفر تا صد آن معادل ۹.۶ ثانیه باشد و به حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این خودرو کاملاً به‌ رنگ سفید است. البته با کمی دقت می‌توانید تغییرات جزئی را مانند چراغ‌های بازنگری‌شده در بخش جلو و عقب خودرو بیابید؛ ولی آنچه خودروی الکتریکی گلف را متمایز می‌کند، درون آن است.

 

خودروی الکتریکی گلف

 

نسل جدید سیستم سرگرمی‌های درون‌خودرویی با یک نمایشگر ۹.۲ اینچی، کنترل با ژست‌های حرکتی، سازگاری با Apple CarPlay و Android Auto و قابلیت یکپارچه‌سازی MirrorLink عرضه می‌شود. علاوه‌ بر این، سیستم هشدار برخورد از روبرو با ترمز اضطراری خودکار نیز به‌عنوان پیش‌فرض در مدل استاندارد ارائه می‌شود. امکانات ایمنی فعال به‌صورت آپشن ارائه می‌شوند که شامل بسته‌ی دستیار رانندگی همراه با ادوات دیجیتالی فولکس‌واگن، کروز کنترل تطبیق‌یافته، سیستم نظارت بر عابران پیاده، نظارت بر نقاط کور، دستیار هدایت در مسیر، دستیار روشنایی و دستیار پارک خودرو هستند.

منبع: زومیت

کد خبر 66041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha