امدادرسانی راهداران به 26 دستگاه خودروی گرفتار در برف

پرشین خودرو:معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از امداد رسانی راهداران به 26 دستگاه خودروی گرفتار در برف در جاده های کوهستانی استان طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمود ایرانپرست افزود: بدنبال بارش های روز گذشته (شنبه) و بروز نقص فنی برای یک دستگاه مینی بوس در محور آبی نام سیاهکل، شش مسافر این خودرو تا برطرف شدن مشکل پیش آمده، توسط راهداران در راهدارخانه این حوزه اسکان موقت داده شدند.
وی یادآور شد: با اولین بارش برف زمستانی طی روز گذشته در محورهای استان ، راهداران 174 کیلومتر از محورهای برف گیر استان را برفروبی کردند.
ایرانپرست بیشترین بارش های برف طی روز گذشته مربوط به آبی نام و دیلمان از ارتفاعات شهرستان سیاهکل به ترتیب 45 و 40 سانتیمتر اعلام و بیان کرد: در این راستا ، اکیپ های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مستقر در راهدارخانه های محورهای یادشده به اجرای عملیات ویژه راهداری زمستانی در این محورها اقدام کردند.

وی از رانندگان خواست تا ضمن به همراه داشتن تجهیزات مناسب، احتیاط لازم را در رانندگی به ویژه در محورهای کوهستانی و برف گیر استان داشته باشند.
538 راهدار در جاده های گیلان بویژه نقاط برف گیر استان برای رفع مشکلات احتمالی مستقر هستند.

10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.
روز گذشته در برخی ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات املش، رودسر و سیاهکل برف بر زمین نشست .
سیاهکل در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ایرنا

کد خبر 66242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha