کد خبر 66284
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
«میل گاردان» کامیون جان  راننده را گرفت

پرشین خودرو: راننده کامیون هنگام تعمیر خودرویش، دور میل گاردان گرفتار شد و به‌صورت دلخراشی جان باخت.

به گزارش «پرشین خودرو»،  ساعت 21:04 شب گذشته گرفتار شدن راننده کامیون در میان قطعات خودرویش در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، حوالی سه راه افسریه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 37 و 87 آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات شماره 2 به محل حادثه اعزام شدند.

رسول سعادتی؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: راننده حدوداً پنجاه ساله یک دستگاه کامیون کمپرسی در حال تعمیر قسمت «میل گاردان» این خودرو بود که ناگهان دور میل گاردان گرفتار شد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به سرعت با نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و مهار خودرو کامیون، با به‌کارگیری تجهیزات مخصوص نجات و با تلاش فراوان مرد میانسال که کاملاً بیهوش بود را از میل گاردان جدا کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پس از انجام معاینات اولیه از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد مرد میانسال در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است همچنین آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

منبع: تسنیم

کد خبر 66284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha