اوتلندر تیپ5 می آید+مشخصات و قیمت

پرشین خودرو: آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، از عرضه مدل جدید شاسی بلند محبوب، اوتلندر تیپ5 به بازار ایران خبر می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، اوتلندر تیپ 5 دارای آپشن های رفاهی و ایمنی جدیدی از جمله گرمکن فرمان، ترمز دستی برقی، Auto Hold، دوربین 360 درجه (چهار عدد دوربین در جلو ،عقب و کنار) ، هشت عدد سنسور پارک در جلو و عقب و مه شکن های فول LED است.

 

همچنین در داخل اتاق نیز تغییراتی در جهت رفاه علاقه مندان ایجاد شده است از جمله فضا سازی های جدید و کنسول وسط جدید با روکش مشکی پیانویی که دکمه قفل دیفرانسیل و Auto Hold را در بر می گیرد.

 

 

آرین موتور، اوتلندر جدید تیپ 5 را با قیمت 218 میلیون و 800 هزار تومان و زمان تحویل 30 روزه به فروش می رساند که در روش خرید نقدی، علاقه مندان این برند اصیل ژاپنی می توانند از 4 درصد تخفیف ویژه بهره برده و در روش خرید اقساطی امکان بازپرداخت واحد 790 میلیون ریالی، در دوره 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره وجود دارد.

 

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط فروش این خودرو و سایر خودروهای میتسوبیشی به وب سایت شرکت آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن ، به آدرس : arian-motor.com/fa مراجعه کنند.

کد خبر 66333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha