جریمه 65 میلیارد ریالی برای خودروی وارداتی قاچاق در البرز

پرشین خودرو:»مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: مالک خودروی گران قیمت از نوع شورلت کوروت که به طور قاچاق وارد کشور شده، به 6میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی اکبر مختاری  افزود: چندی پیش کارشناسان پلیس فتا استان البرز با حکم دادیار دادسرای کرج برای جمع آوری تجهیزات رایانه ای قاچاق به واحد مسکونی در منطقه مهرشهر کرج مراجعه کردندکه حین ماموریت متوجه یک دستگاه خودروی خارجی با پلاک منطقه آزاد درحیاط این خانه شدند.
وی گفت : تحقیقات دراین زمینه آغاز و مشخص شد که این خودرو نه تنها مجوز تردد در سطح استان نداشته بلکه مجوزتردد درمنطقه آزاد وی نیز تا تیرماه سال جاری بوده است .
وی بیان داشت: ارزش این خودرو شورلت حدود 10 میلیارد ریال بود که کشف و ضبط شد.

مختاری افزود: درادامه انجام عملیات پلیسی فردی که خود را ازدوستان عامل قاچاق تجهیزات رایانه ای و خودرو معرفی کرد قصد داشت با دادن یک فقره چک 50 میلیون ریالی به عنوان رشوه قصد فرار از قانون را داشت که با صحت عمل ماموران مواجه و موضوع صورت جلسه و تحویل مراجع قضایی شد.

مختاری خاطرنشان کرد: دراین رابطه 2 نفر دستگیر شده بودند که مالک خودرو در اعترافات خود اذعان کرد ، خودروی مذکور را با ترفند امتیاز از منطقه آزاد به شهر کرج منتقل کرده و قصد فروش آن را داشته است.
وی گفت : این رای ازسوی شعبه هفتم اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز صادرشده که برای متهم جای اعتراض نیز وجود دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 66375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha