پرشین خودرو: یکی از اعضای کمیته فنی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد این اتحادیه هیچ مذاکره‌ای با سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان نداشته است.

به گزارش«پرشین خودرو»، اتحادیه آفریقای جنوبی (SAFA) که در اواخر سال گذشته میلادی به همکاری‌اش با شِیکس ماشابا، سرمربی بافانا بافانا پایان داد، همچنان به دنبال یافتن فردی مناسب برای این پست است. کمیته فنی اتحادیه آفریقای جنوبی که نقش مهمی در استخدام سرمربی جدید تیم ملی این کشور دارد، از طریق یکی از اعضای خود به نام خانم ناتاشا سیکلاس اعلام کرد که کاندیداهای نهایی و مناسب سرمربیگری بافانا بافانا به زودی اعلام خواهد شد.

سیکلاس عضو کمیته فنی اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی در این باره به روزنامه «سان اسپورت» آفریقای جنوبی گفت: زمانی که جوردان (رئیس SAFA) از مسابقات جام ملت‌های آفریقای جنوبی در گابن بازگردد، کار انتخاب کاندیداهای نهایی و مناسب سرمربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی را آغاز خواهیم کرد.

خانم سیکلاس که در حال حاضر عضو کمیته سازماندهی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هم است، تأکید کرد اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی تاکنون با هیچ مربی برای حضور روی نیمکت بافانا بافانا صحبت یا مذاکره‌ای نکرده است.

به گزارش نسخه آفریقای جنوبی سایت «گل»، کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی آفریقای جنوبی که ماه گذشته نامه استعفای خود را به فدراسیون فوتبال ایران تسلیم کرد، به شدت بحث حضورش به عنوان سرمربیگری بافانا بافانا مطرح است.

سیکلاس اما در مورد اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار داشت: ما تاکنون با هیچ مربی صحبتی نکرده‌ایم. تا زمانی هم که رئیس اتحادیه از گابن بازنگردد، نمی‌توانیم کاری کنیم.

به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش اخیراً در مصاحبه‌ با یکی از رسانه‌های آفریقای جنوبی گفته بود سرمربیگری آفریقای جنوبی مایه غرور است اما به ایران تعهد اخلاقی دارد.

 

 

 

منبع: تسنیم

کد خبر 66787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha