جایگاه‌ها تک‌سکوی سوخت‌گیری در یزد ایجاد می‌شود

پرشین خودرو: رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که استفاده از تکنولوژی‌های نوین در عرصه‌های مختلف در ارتقای خدمات و مدیریت شهری ضروری است،‌ از ایجاد جایگاه‌های تک سکوی سوخت‌گیری در مناطق مختلف شهر یزد خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حجت الاسلام و المسلمین«عباس زارع» در حاشیه جلسه علنی امروز پنج بهمن ماه شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثر اعضای شورای شهر برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، در مورد بحث ایجاد جایگاه‌های تک‌سکوی سوخت در مناطق مختلف شهر یزد اظهار کرد: این لایحه که از سوی شهرداری به صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد راه پیدا کرده،‌ یکی از اقدامات مطلوب در راستای رفع نیاز و مشکل مردم است.

وی رفع مشکلات مختلف شهری و مدیریت رفاه شهروندان را یکی از مهمترین رسالت‌های اعضای شورای شهر دانست و بیان کرد: تمام اعضای شورای شهر در درجه اول به عنوان شهروند و در درجه دوم به عنوان نماینده بخشی از مردم یزد در برابر مشکلات و نابسامانی‌های شهری مسئول هستند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که مصوبه ایجاد جایگاه‌های تک سکو خوب ولی کم است،‌ گفت: با توجه به ترافیک موجود و رفت آمد زیاد خودروهای شخصی در معابر مختلف سطح شهر، تعداد سکوهای مصوب شده که دو سکو است، کم و نمی‌تواند آن طور که باید و شاید گره‌ای از مشکلات سوخت‌گیری مردم را برطرف کند.

زارع در ادامه دسترسی راحت تر، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ترافیک درون شهری را از جمله ویژگی‌های نصب جایگاه‌های تک سکوی سوخت گیری در سطح شهر عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان بومی از دیگر ویژگی‌های شاخص مصوبه امروز شورای اسلامی شهر یزد است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورای شهر، هم لایحه شهرداری مبنی بر ایجاد جایگاه‌های تک سوی سوخت‌گیری مصوب شد و هم پیشنهاد انجام بررسی‌های لازم برای توسعه بیش از پیش این طرح از سوی شورای شهر مطرح شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 66814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha