کد خبر 66816
۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
حوادث رانندگی در قزوین ۲ کشته بر جای گذاشت

پرشین خودرو: قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع دو حادثه رانندگی و کشته شدن دو نفر در سوانح رانندگی خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ نصرالله بیگلری  اظهار داشت: ماموران پلیس راه پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در آزاد راه قزوین – زنجان نرسیده به شیداصفهان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل سانحه مشخص شد سه دستگاه خودرو کامیونپژو پارس، وانت نیسان و کامیونت ایسوزو برخورد کرده است، که بر اثر این سانحه راننده کامیونت «ایسوزو» به علت شدت ضربت وارده در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان افزود: علل این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه راننده پژو پارس نسبت به وانت نیسان، عدم توجه به جلوی راننده ایسوزو نسبت به وانت نیسان به میزان ۵۰درصد، نقض ماده ۴ ایمنی راه ها از جانب راننده وانت نیسان نسبت به ایسوزو به میزان ۵۰درصد اعلام شد.

سرهنگ بیگلری افزود: در تصادفی دیگری که در جاده قدیم رشت، «سر پیچ مرگ» بوقوع پیوست ماموران پلیس راه سریعاً به محل حادثه اعزام که مشخص شد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه "پراید" برخورد که بر اثر این سانحه راننده "پراید" در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان افزود : علل این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی از جانب راننده "پراید" به علت تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ نسبت به تریلی اعلام شد.

سرهنگ بیگلری در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: مهر

کد خبر 66816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha