باید هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه همدان خریداری شود

پرشین خودرو: عراقی یکی از اولویت‌های استان همدان باید خرید هواپیما برای فرودگاه همدان باشد تا دیگر مشکلی ازنظر نداشتن هواپیما در پروازها نداشته باشیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص تعطیلی فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه باید هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه همدان خریداری شود، گفت: برقراری پرواز همدان- تهران از فرودگاه همدان توجیه اقتصادی ندارد.

«محمود رضا عراقی» یادآور شد: پایداری و ماندگاری پروازها نیازمند استقبال مردم بوده و بقای پرواز باید سوددهی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های خصوصی پروازهای فرودگاه همدان را انجام می‌دهند، اضافه کرد: این شرکت‌ها باید به سوددهی موردنظر خود دست یابند تا پروازها را ادامه دهند، ازاین‌رو از مردم همدان می‌خواهیم پس از برقراری پروازها به‌جای انجام پروازهای خود از تهران، فرودگاه همدان را برای این موضوع انتخاب کنند.

وی افزود: با توجه به اتمام آزادراه همدان-ساوه فاصله زمانی و مکانی همدان با تهران کاهش‌یافته و توجیه اقتصادی برای برقراری پرواز تهران از فرودگاه همدان وجود ندارد.

عراقی بابیان اینکه سال گذشته شرکت‌های هواپیمایی گاهی اوقات مشکلاتی را در انجام پروازها داشتند، تأکید کرد: یکی از اولویت‌های استان همدان باید خرید هواپیما برای فرودگاه همدان باشد تا دیگر مشکلی ازنظر نداشتن هواپیما در پروازها نداشته باشیم.

منبع: برنا

کد خبر 66825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
    0 0
    اتفاقا هواپیما های ای تی آر برای پرواز به شهرهایی که در محدوده 300 کیلومتری تهران هستند بسیار مناسب هستند