کد خبر 67064
۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
حضور لامبورگینی در فرمول یک شایعه است

پرشین خودرو: مدیر تولید لامبورگینی، استفانو دومنیکالی هنوز علاقه‌مند است که این شرکت ایتالیایی را در فرمول یک ببیند. اما معتقد است این رویداد به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

 مدیر فرمول یک فراری

 

آقای استفانو دومینیکالی در مصاحبه با نشریه موتورینگ استرالیا درمراسم رونمایی از اونتادور S اشاره کرد:

لامبورگینی می‌تواند در بالاترین رده موتوراسپرت شرکت کند؛ اما به این شرط که فرمولاوان تغییر کند. شما به یکی از موضوعات مهم برای من اشاره کرده‌اید و من می‌خواهم با شما صادق باشم. ما در لامبورگینی اولویت‌های دیگری داریم که باید بر آن‌ها تمرکز کنیم. شرکت در رقابت‌های اتومبیل‌رانی بخشی از فعالیت‌های لامبورگینی است؛ اما در صورت تغییر پلت‌فرم خودروهای فرمول یک، ما به شرکت در این رقابت‌ها جدی‌تر فکر خواهیم کرد.

 

لامبورگینی موتوراسپرت

 

وی که سابقا رئیس تیم فرمول یک فراری بوده است، اضافه کرد: «برای ورود به فرمول یک، پیشینه تاریخی مورد نیاز است و البته توان مالی بسیار بالا. نه‌تنها برای ورود، برای رسیدن به یک مقام در این مسابقات هم باید هزینه کرد. لامبورگینی برای رسیدن به این استاندارد، راه زیادی دارد. ما در انتظار تغییر در قوانین و شرایط این رقابت‌ها هستیم. در حال حاضر لامبورگینی بر توسعه محصولات خود و خصوصا شاسی‌بلند اوروس تمرکز دارد تا سریع‌ترین خودروی جهان در این کلاس را معرفی کند. لامبورگینی برنامه دارد فروش سالانه خود را تا سال ۲۰۱۹ دو برابر تولید کنونی آن کند.»
 

لامبورگینی موتوراسپرت

منبع: زومیت

کد خبر 67064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha