در توکیو، نیسان مدل مفهومی و الکتریکی جوک را معرفی کرد

پرشین خودرو: برخلاف خودروهای الکتریکی دیگر، ژنراتورهای بنزینی مولد قدرت در مدل جدید جوک قابلیت شارژ سوکت‌های الکتریکی را ندارند. در مقابل یک موتور کوچک، به عنوان تنها منبع مفرد الکتریسیته در این خودرو فعال خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، در نمایشگاه خودرویی توکیو که در پاییز سال جاری میلادی برگزار خواهد، نیسان مدل مفهومی و الکتریکی جوک را معرفی کرده و این خودرو را به ناوگان الکتریکی‌های خود اضافه می‌کند.

همان‌طور که نام این خودرو نشان می‌دهد، جوک‌های جدید قدرت خود را از ترکیب هیبریدی و الکتریکی‌ها دریافت می‌کنند. این تقریبا همان سامانه‌ایست که که پیشتر روی نیسان نوت الکتریکی در نوامبر سال 2016 معرفی شد. بنابراین این خودرو دارای یک موتور1.2 لیتری 3 سیلندر و منابع قدرت الکتریکی و اینونترهاست.

 

الکتریکی دیگری از نیسان: جوک!

 

برخلاف خودروهای الکتریکی دیگر، ژنراتورهای بنزینی مولد قدرت در مدل جدید جوک قابلیت شارژ سوکت‌های الکتریکی را ندارند. در مقابل یک موتور کوچک، به عنوان تنها منبع مفرد الکتریسیته در این خودرو فعال خواهد شد.

 

الکتریکی دیگری از نیسان: جوک!

 

احتمالا طراحی خارجی جوک الکتریکی با الهام از مدل مفهومی گریپز نیسان ساخته شده است. گریپز در سال 2015 معرفی شد.

 

الکتریکی دیگری از نیسان: جوک!

با وجود اینکه تاکنون تائید رسمی از نیسان شنیده نشده، اما احتمالا این خودرو به زودی وارد خط تولید خواهد شد. البته بعید به نظر می رسد مدل استاندارد با تمام ویژگی‌هایش از کارخانه‌های نیسان خارج شود.

عصرایران

 

کد خبر 67142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha