کد خبر 67564
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
واژگونی کامیون میکسر در بزرگراه شهید باقری

پرشین خودرو: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران از واژگونی یک دستگاه کامیون میکسر و برخورد آن با 9 خودروی سواری در بزرگراه باقری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران  در رابطه با جزئیات این حادثه بیان کرد: ظهر امروز ساعت 12:03 یک دستگاه کامیون میکسر به علت نقص فنی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری تقاطع ظفرقندی به 196 با 9 وسیله سواری برخورد کرد و به پهلو واژگون شد.

رازقی افزود: به دنبال وقوع این حادثه، در حال حاضر دو محدودیت در مسیر غرب به شرق در بزرگراه زین‌الدین اعمال شده به طوری که ورودی به بزرگراه باقری در حال حاضر مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین دوربرگردان بالاتر از ظفرقندی تا زمان انتقال کامیون به خارج از بزرگراه، بسته شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در رابطه با تلفات جانی این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌‌گونه تلفات جانی نداشته است.

رازقی بیان کرد: در حال حاضر جرثقیل در محل حادثه وجود دارد و در حال خالی کردن بار این کامیون و انتقال آن به خارج از اتوبان است.

وی به رانندگان توصیه کرد تا هنگام استفاده از وسایل نقلیه خود، از تجهیزات ایمنی آن به ویژه ترمز وسیله نقلیه خود اطمینان کافی را داشته باشند.

فارس

کد خبر 67564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha