خرید کامیون های ولوو با 70 درصد تسهیلات بانکی+جزئیات

پرشین خودرو: به مناسبت ایام دهه فجر، شرکت سایپادیزل برای عرضه کامیون های ولوو FM460 مدل های پیش فروش متنوعی را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بر این اساس علاقه مندان برای پیش خرید کامیون های ولوو در مدل کشنده 4*2 ISH FM ، باری FM 6*4 و کمپرسی FMX 6*4 ISH می توانند از دو روش نقدی و یا اعتباری استفاده نمایند.
در روش نقدی برای خرید مدل کشنده باید از بین پیش پرداخت های اعلامی یکی را انتخاب و واریز نمایید و دو ماه پس از تاریخ ثبت نام اولیه نیز پیش پرداخت دوم را واریز خواهید کرد. البته افرادی که در پیش پرداخت اولیه 250 میلیون تومان واریز کرده باشند دیگر نیازی به واریز پیش پرداخت دوم ندارند.
برای ولو FM 460 در رده باری نیز شما برای پیش پرداخت اولیه 4 انتخاب دارید و در صورتیکه پیش پرداخت اول یا 300 میلیون تومان را پرداخت کنید دیگر نیازی به پرداخت دوم در 60 روز بعد از ثبت نام نیستید.
ولوو مدل کمپرسی نیز با پیش پرداخت های 300، 200، 150 و 75 میلیون تومان عرضه می شود که در 3 پیش پرداخت آخر شما موظف به پرداخت دوم نیز خواهید بود.
قیمت قطعی این 3 مدل کامیون به روز خواهد بود و سود مشارکت 21 درصد و زمان تحویل خرداد ماه 96 اعلام شده است.
همچنین این مدل کامیون در هر 3 رده کشنده، باری و کمپرسور به صورت اقساطی نیز ارائه شده است و شما می توانید از پیش پرداخت های اولیه متنوع یکی را انتخاب کرده و خودوری خود را در تیر 96 به بعد تحویل بگیرید اما در این نوع فروش تا سقف 70 درصد قیمت محصول وام در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می تواند در خرید به شما کمک شایانی کند.

 

 


پرشین خودرو

کد خبر 67606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha