کد خبر 68067
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
رقابتی شدن صنعت خودرو در کشور

پرشین خودرو: دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو گفت: در زمان تحریم مشکلات زیادی به صنعت خودرو تحمیل شد اما خوشبختانه ما به شرایط تحریم به عنوان یک فرصت نگاه کرده و توانستیم قدم‌های توسعه این صنعت را بر داریم.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، ساسان قربانی دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو به عنوان نخستین سخنران با اعلام اینکه در سه همایش گذشته گمانه زنی‌های زیادی در مورد صنعت خودرو کشور مطرح شد، اظهارداشت: در زمان تحریم به این صنعت مشکلات زیادی تحمیل شد حتی برخی پیش بینی می‌کردند صنعت خودروی کشور نابود شود اما خوشبختانه ما به شرایط تحریم به عنوان یک فرصت نگاه کرده و توانستیم قدم‌های توسعه این صنعت را بر داریم.

وی با اشاره به صحبت‌های سال گذشته رئیس جمهور در همایش صنعت خودرو، افزود: رئیس جمهور آن روز تاکید داشتند که ایران در صنعت خودرو با شرکت‌هایی همکاری می‌کند که بیشترین تولید قطعه در ایران داشته باشند.

دبیر چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو با بیان اینکه شرایط پس از برجام به گونه‌ای است که فضای رقابتی تولید خودرو در کشور کاملا محسوس و قابل لمس است تصریح کرد: این همایش با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همسویی دارد و هدف، توسعه هوشنمندانه صنعت خودرو ایران و تحقق نیازهای مشتریان خواهد بود.

 

 

 

 

 

کد خبر 68067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha