ادونچر، نسخه‌ای ویژه از تویوتا RAV4 برای جوانان+تصاویر

پرشین خودرو: گروه جهان

به گزارش پرشین خودرو، شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون تویوتا، پژو، سیتروئن، فولکس واگن و یا سایر شرکت‌های خودروساز که معمولا به صورت انبوه خودروهای ارزان قیمت برای قشر ضعیف و متوسط جامعه تولید می‌کنند، گاهی اوقات با ایجاد یکسری تغییرات بر روی محصولاتشان و با استفاده از رینگ‌های اسپرت و چراغ‌های مشکی رنگ و ارتفاع پایین‌تر کابین و...، مدل‌های ویژه و به اصطلاح اسپرت برای جذب جوانان تولید و عرضه می‌کنند. حال کمپانی خودروسازی تویوتا هم بر روی خودروی شاسی بلند RAV4 چنین برنامه‌ای پیاده کرده است تا شاید قشر جوان را به سمت خرید خودروی شاسی بلند تویوتا RAV4 جذب کند.
در قدم اول برای تویوتا RAV4 اسپرت که حالا با لقب"ادونچر" شناخته می‌شود، قوی‌ترین پیشرانه دیزلی تویوتا RAV4 یعنی پیشرانه‌ای 2.23 لیتری چهار سیلندر در نظر گرفته شده است که می‌تواند در مدل‌های استاندارد حداکثر قدرتی 148 اسب بخاری و گشتاوری 340 نیوتن متری تولید کند.

حال بدون ذکر قدرت تولیدی این پیشرانه بر روی تویوتا RAV4 ادونچر که بدانیم آیا قدرت و گشتاور آن تغییر کرده است یا نه، تویوتا اعلام کرده‌ است که از رادیاتورهای جدید برای خنک کاری بهتر موتور و همچنین روغن موتور مکمل برای کارکرد بهتر و طول عمر بیشتر قطعات داخل موتور استفاده شده است که به نظر نمی‌رسد تاثیری در افزایش مقدار نیروی تولیدی موتور ایجاد کنند.
بعد از پیشرانه هم به طراحی ظاهری اتومبیل خواهیم رسید که با تغییرات بسیار خوب صورت گرفته بر روی آن، حالا شاهد چهره‌ای جذاب‌تر و اسپرت برای تویوتا RAV4 هستیم که در این بین می‌توان به چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، نقاشی دو رنگ کاپوت موتور، رینگ‌های بزرگ و اسپرت 18 اینچی آلیاژی، چراغ‌های عقب تاریک‌تر و... اشاره داشت، هرچند این موارد مربوط به ظاهر کار می‌شود و در باطن اتومبیل هم شاهد بکارگیری سیستم تعلیقی جدید برای افزایش ارتفاع کابین نسبت به زمین در راستای افزایش قابلیت آفرودی، استفاده از سیستم کنترل نوسان کابین، سیستم کمک حرکتی در سرازیری‌ها، سیستم تهویه مطبوع جدید و... هستیم.

کد خبر 68270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha