معرفی بهترین‌های نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2017 (+عکس)

پرشین خودرو: حضور پیک‌آپ‌ها نیز در این شهرباد‌خیز حکم ستارگان این نمایشگاه را داشته‌اند. در یک بررسی دقیق، بهترین‌های شیکاگو را از بقیه جدا کرده و این 5 مدل را به شما معرفی میکنیم.

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه خودرویی شیگاکو معمولا یک رویداد آرام و بدون جنجال است که بدون هیجان خاصی برگزار و دنبال می شود. اکثر اتفاقات در این نمایشگاه به فیس لیفت‌های کوچک و تغییرات جزئی منتهی می‌شود. اما رویداد 2017 این نمایشگاه کمی متفاوت اجرایی شده است.

 این رویداد که معمولا به نمایش طیف گسترده‌ای از سدان‌ها معروف است این بار با گروه مختلفی از اسپورت‌ها خوش درخشیده است. حضور پیک‌آپ‌ها نیز در این شهرباد‌خیز حکم ستارگان این نمایشگاه را داشته‌اند. در یک بررسی دقیق، بهترین‌های شیکاگو را از بقیه جدا کرده و این 5 مدل را به شما معرفی میکنیم.

دوج 2018 دورانگو SRT

بهترین‌های نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2017

شاید هیجان انگیزترین خودروی این نمایشگاه باشد. این SUV  به یک موتور 6.4 لیتری با خروجی 475 اسب‌بخار مجهز می‌شود.

فورد اکپدیشن 2018

بهترین‌های نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2017

فوردهای اکسپدیشن جدید فروتنانه در شیکاگو ظاهر شدند. فورد اکسپدیشن جدید دارای موتور اکوبوست با حجم ۳٫۵ لیتر است که می‌تواند ۳۷۵ اسب بخار توان تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس اتوماتیک و البته ۱۰ سرعته به چرخ ها منتقل می‌شود. اکسپدیشن دارای دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی ۴WD هوشمند است.

هیوندایی النترا 2018 GT

بهترین‌های نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2017

خودروی هاچ بک هیوندایی یکی از بهترین بهترین کوچک‌های شیکاگو است. که براساس مدل I30 اروپا و به صورت اسپورت ارائه شده است. این خودرو به یک موتور تنفس طبیعی 2 لیتری 4 سیلندر و با قدرت 162 اسب‌بخار مجهز است.

نیسان تیتان 2017 کینگ کب

بهترین‌های نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2017

 این خودرو به صورت دیزلی V8 ارائه شده است. مدل ارائه شده در شیکاگو در بخش پشتی درها و فضای کوچکتری دارد و با موتور 5.6 لیتری 390 اسب بخار توان تولید می‌کند.

تویوتا تاندرا 2018 اسپورت TRD

بهترین‌های نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2017

این خودرو اولین پیک آپ تمام سایز تویوتا محسوب می‌شود که در مدل 2018 ارتقاء یافته و روی چرخ‌های 20 اینچی سوار است. از دید خارجی با نمای زیباتری روبه‌رو هستیم.

عصر ایران

کد خبر 68443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha