خودرو «سراتو» در بورس کالا عرضه خواهد شد

پرشین خودرو: سایپا در سال جاری و برای اولین بار نزدیک به 500 میلیارد تومان اوراق مرابحه منتشر کرد و در تلاش است که 600 میلیارد تومان اوراق جدید تا پایان سال منتشر و عرضه کند.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با بیان این مطلب گفت: در سال 95 برای تامین مالی گروه، برنامه هایی را طراحی کردیم و توانستیم افزایش سرمایه خوبی داشته باشیم. یکی از روشها تحت عنوان اتوخدمت بود که سرمایه مستقیم مردم را در تولید استفاده کردیم.
به گفته وی، علاوه بر موضوع انتشار اوراق مرابحه، با بازار سرمایه و کالا در حال مذاکره هستیم و امیدواریم بتوانیم خودرو سراتو را به صورت عرضه بورسی ارائه دهیم.
جمالی که در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو تهران سخن می گفت، اضافه کرد: خوشبختانه پس از 11 سال نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار و فضای بسیار خوبی ایجاد شده است و امیدوارم به زودی زیرساخت های این نمایشگاه تکمیل شود تا بتوانیم استفاده بهتری از این نمایشگاه برای صنعت کشور داشته باشیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: گروه سایپا با محصولات جدید و مشترکش با سیتروئن، چانگان و برلیانس شرکت کرده و امیدوارم که این محصولات مورد ارزیابی مردم قرار گیرد و ایده های جدیدی برای توسعه محصولات گروه سایپا ارائه شود.
جمالی درخصوص بهبود کیفیت محصولات گروه سایپا گفت: اعتقاد این گروه خودروسازی بر پایه اقتصاد مقاومتی است و تنها راه نجات اقتصاد کشور و بنگاه های بزرگ تولیدی در این ویژگی است و بر همین اساس گروه خودروسازی سایپا بخش زیادی از فعالیت خود را به تحقیق و توسعه محصولات جدید اختصاص داده است و امیدواریم با اقداماتی که در مرکز تحقیقات گروه سایپا انجام شده و طراحی مگاپلتفرم جدید، بتوانیم این خاصه مهم و ارتقای کیفی محصولات را دنبال کنیم.
وی گفت: بر این اساس قادر خواهیم بود در توسعه و بروز رسانی و رقابت پذیری با سایر خودروهای خارجی موفق باشیم.
مدیر عامل گروه سایپا در خصوص موتورهای جدیدی که در گروه سایپا و شرکت مگاموتور به تازگی طراحی و در حال تولید است گفت: به دلیل رویکرد صادراتی گروه سایپا علاقمند بودیم که اولین بار محصول جدید ساینا اتومات، در بازارهای صادراتی عرضه شود و بر همین اساس هفته گذشته این محصول برای اولین بار در بازار عراق ارائه شد و به زودی در بازار داخل هم عرضه خواهد شد.
جمالی در پایان خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از محصول اتومات سایپا در بغداد شده که نشان دهنده علاقه مردم به استفاده از خودروهای اتومات است و بر همین اساس در محصولات جدید استفاده از گیربکس اتومات جز سیاست های اصلی سایپا قرار گرفته است.

کد خبر 68472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha