انتشار ارزیابی خدمات پس از فروش موتور سیکلت از سال آینده

پرشین خودرو: معاون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: هماهنگی‌های لازم با سندیکای موتورسیکلت درخصوص انتشار گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش موتور سیکلت‌ها انجام شده و از سال آینده این گزارش هم منتشر خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر سال گزارشی از نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو براساس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو منتشر می‌کند.

در این گزارش میزان کیفیت خدمات، سرعت خدمات، هزینه خدمات و نتایج عملکرد شرکت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و شرکت‌های ارزیابی شده را براساس رتبه اعلام می‌کند.

چنین گزارش هایی با درنظرگرفتن وضعیت نمایندگی‌های مجاز و مقایسه امتیاز نتایج رضایتمندی مشتریان، گامی مثبت برای انتخاب خودرو مناسب برای متقاضیان است و رتبه نهایی اعلام شده به مشترکان کمک می‌کند تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشند.

حال با انتشار چنین ارزیابی‌هایی در زمینه خدمات پس‌ از فروش موتورسیکلت‌ها با وجود اینکه عمده موتورسیکلت‌های سطح شهر، وارداتی یا مونتاژ داخل بوده، می‌تواند در انتخاب موتورسیکلت مناسب و باکیفیت به خریداران آن کمک کند و زمینه را برای رقابت شرکت‌ها خارجی مهیا کند.

در همین راستا سعید تاجیک معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار میزان درخصوص برنامه‌های این شرکت برای ارزیابی خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: یکی از طرح‌های در دست کار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بحث ارزیابی و استاندارد سازی خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها است.

وی افزود: در سال گذشته هماهنگی‌های لازم با سندیکای موتورسیکلت انجام شده،در حالی که طرح آماده‌سازی شده و در سال آینده منتشر خواهد شد.

معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه ارزیابی خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها سالانه منتشر می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج منتشر شده در این گزارش شامل وضعیت، کیفیت و خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌ها بوده و میزان رضایت‌مندی افراد یکی از موارد مهم بررسی شده در این گزارش است.

میزان

کد خبر 68529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha