چالش پژو در ایران، خدمات پس از فروش است

پرشین خودرو: مدیرعامل پژو در خصوص برنامه پژو برای عرضه خودرو‌های ارزان‌ قیمت و به اصطلاح زیر 50 میلیون تومان، گفت: هدف پژو به عنوان شریک ایران خودرو تولید خودرو با بالاترین کیفیت است و قیمت، اولویت بعدی این شرکت به حساب می‌آید.

به گزارش پرشین خودرو، ژان فیلیپ ایمپاراتو، با بیان این مطلب، در مورد قیمت‌گذاری محصولات این شرکت در ایران معتقد است، با توجه به کیفیتی که در خودرو به کار گرفته شده، قیمت نیز در تعادل و بالانس با این موضوع تعیین خواهد شد.
این مدیر خودروساز فرانسوی در مورد توجه مردم به قیمت خودرو در هنگام خرید می‌گوید: تا چند سال آینده ذائقه مردم ایران در خرید خودرو عوض خواهد شد و آن‌ها کیفیت را اولویت خود در خرید خود خواهند گذاشت و قیمت در مرتبه بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.
به گفته ایمپاراتو، پژو همچنین قصد دارد محصول جدیدی را که قرار است در گروه صنعتی ایران خودرو به تولید برسد، با حداکثر داخلی‌سازی ممکن به بازار عرضه کند.

ورود پژو 2008 تا قبل از عید
مدیرعامل پژو در پاسخ به این سوال که اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو چه زمانی به بازار خودروی ایران، عرضه می‌شود، گفت: «تا قبل از شروع سال 96، پژو 2008 در ایران تولید می‌شود. همچنین بعد از این خودرو، به ترتیب پژو 301 و 208 عرضه خواهند شد.»


انتقال تکنولوژی پژو
ایمپاراتو همچنین در پاسخ به این پرسش که برخی در ایران معتقدند پژو فقط قصد فروش محصولات خود در ایران را دارد و نمی‌خواهد تکنولوژی‌اش را به ایران خودرو منتقل کند، می‌گوید: «قصد پژو در تولید مشترک سه محصول جدید در ایران بومی‌سازی دانش و تکنولوژی ساخت این سه خودرو در ایران است.»

 

پژو به قرارداد متعهد است
مدیرعامل پژو با تاکید بر اینکه پژو در ایران به قرارداد خود کاملا متعهد خواهد ماند، گفت: «حضور مدیران ارشد پژو- سیتروئن در ایران نشان‌دهنده این موضوع است که ما کاملا به قرارداد امضا شده متعهد خواهیم ماند و به آن پایبند هستیم.»

پژو 508 به ایران می‌آید
به گفته ایمپاراتو، پژو قصد دارد با هدف تنوع‌بخشی به عرضه محصولات خود در ایران و تکمیل آن‌ها محصولاتی نظیر 508 را نیز در ایران به تولید برساند.

چالش اصلی پژو در ایران
مدیرعامل پژو مهم‌ترین چالش فعالیت این خودروساز فرانسوی در ایران را، بحث خدمات پس از فروش می‌داند، اما در عین حال بر این نکته تاکید می‌کند که با همکاری شریک پژو و گروه صنعتی ایران خودرو این موضوع نیز مرتفع خواهد شد.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد پژو در دوره جدید فعالیت خود در ایران، قصد دارد سبد محصولاتش را توسعه دهد و در همه سگمنت‌های خودرویی در بازار حضور داشته باشد.

از دیگر سو، با توجه به سابقه نسبتا طولانی پژو در ایران، این خودروساز فرانسوی در کشورمان جا افتاده و به اصطلاح برند پژو برای عامه مردم شناخته شده است و این خودروساز فرانسوی نیاز نیست برای برندسازی خود تلاشی به خرج دهد. این در حالی است که همکاری مجدد ایران خودرو و پژو با توجه به همکاری این دو خودروساز در سال‌های گذشته، همکاری در دوره جدید را بسیار سهل‌تر از گذشته می‌کند و دیگر مشکلات پیشین تکرار نخواهد شد و دوطرف یک معامله برد- برد را تجربه می‌کنند و به اهدافی که از پیش تعیین کرده‌اند، خواهند رسید.

کد خبر 68565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha