خودروهای وارداتی غایب در نمایشگاه خودرو تهران

پرشین خودرو: خودروهای وارداتی نسبتاً زیاد و خوبی در نمایشگاه خودرو تهران حضور داشتند. اما جای برخی‌ها غایب بودند. این خودروهای وارداتی غایب کدام بودند؟

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو تهران شاهد حضور شرکت‌‌های واردکننده‌ی خودروهای اروپایی، کره‌ای و ژاپنی بود که خودروهای متعددی برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته بودند. اما در این میان برخی از برندهای وارداتی یا برخی خودروهای وارداتی جایشان خالی بود که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

مرسدس بنز

مرسدس بنز

 

مرسدس بنز در بازار ایران طرفداران و هواداران زیادی دارد. خیلی از بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو در ابتدای ورود به دنبال غرفه‌ی شرکت مرسدس بنز یا واردکننده‌ی آن بودند؛ شرکت ستاره ایران که خود را به‌عنوان واردکننده‌ی انواع سری‌های مرسدس بنز در ایران جا انداخته‌ است. این شرکت که تاکنون با مرسدس بنز برای نمایندگی رسمی در ایران و مونتاژ خودروهای بنز در ایران به توافق رسیده و قرار است به‌زودی قرارداد جدیدی با این شرکت امضاء کند، یکی از غایبان بزرگ در نمایشگاه خودرو تهران بود.

آلفارومئو

میتو و جولیتا محصول‌های شرکت ایتالیایی آلفارومئو توسط آلفاموتور در بازار ایران ارائه می‌شوند و محبوبیت خوبی در بین علاقه‌مندان به بازار خودرو در ایران پیدا کرده‌اند. این خودروهای جوان‌پسند در نمایشگاه خودرو تهران جایشان خالی بود و حضور نداشتند. یکی از موارد پنهان نمایشگاه خودرو تهران نیز حضور نداشتن خودروهای آلفارومئو و شرکت آلفاموتور بود. جولیتا، 4C و میتو از نام‌هایی بودند که از زبان بازدیدکنندگان شنیده می‌شد اما در نمایشگاه حضور نداشت.

سانگ‌یانگ

تیوولی یکی از مهم‌ترین خودروهای غایب در نمایشگاه خودرو به‌حساب ‌می‌آمد و بازدیدکنندگان بسیاری منتظر دیدن این خودرو در نمایشگاه بودند. البته کوراندو و اکتیون نیز طرفداران خاص خودشان را داشتند که بدون دیدن خودروی مورد علاقه‌ی خود از نمایشگاه خودرو بازمی‌گشتند. رامک خودرو ارائه‌کننده‌ی محصولات سانگ‌یانگ نیز در این نمایشگاه حاضر نبود که علت حضور نداشتن این شرکت نامعلوم است.

نیسان

نیسان ایکس تریل / nissan x-trail

جهان نوین آریا که چند ماهی است خودروهای نیسان جوک و ایکس‌تریل را وارد بازار ایران کرده است و نام خودش را به‌عنوان نمایندگی رسمی نیسان در ایران جا انداخته است در نمایشگاه خودرو تهران حاضر نبود. بر اساس شنیده‌های ما این شرکت که با استقبال خوبی در کشور روبرو شده است، تصمیم گرفته در رویدادهای درون‌شهری و با وسعت کمتر حضور داشته باشد. البته این شرکت روزهای پرمشغله‌ای پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد فرصتی برای حضور در این رویداد بزرگ نداشته است.

هوندا

شرکت‌های خودروساز ژاپنی در ایران علاقه‌مندان بسیاری دارند. از میان این شرکت‌ها هوندا همانند نیسان غایب بود و نتوانسته‌ بود همپای میتسوبیشی و تویوتا در این نمایشگاه حضور پیدا کند. گلرنگ موتور فامیلی که این روزها درگیر باطل شدن مجوز وارداتش است، در نمایشگاه خودرو تهران حاضر نشد تا شایعه نمایندگی ندادن هوندا به این شرکت قوت پیدا کند. علاقه‌مندان زیادی در نمایشگاه خودرو تهران دنبال هوندا CV-R و هوندا آکورد بودند که به خاطر حضور نیافتن گلرنگ موتور فامیلی، از بازدید خودروهای محبوب خود محروم شدند.

زومیت

کد خبر 68586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha