گرفتار شدن ۳ نفر در داخل خودرو در پی برخورد ۲ پراید با هم + تصاویر

پرشین خودرو: تصادف دو پراید در خیابان ۱۷ شهریور منجر به گرفتار شدن سه سرنشین یکی از خودروها در داخل اتاقک آن و زخمی شدن دو زن و یک پسر بچه ۶ ساله شد.

به گزارش پرشین خودرو، ساعت 23 شب گذشته تصادف دو خودروی پراید در خیابان 17 شهریور جنوبی، خیابان منصور شرقی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت ستاد فرماندهی آتش‌نشانی نیروهای عملیاتی ایستگاه 99 و تیم نجات دو را به محل حادثه اعزام کرد.

عباس شاطر معصوم؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی پراید به علت نامعلومی در تقاطع خیابان به شدت با هم برخورد کردند که این تصادف منجر به گرفتار شدن سه سرنشین یکی از خودروها در داخل اتاقک آن شده بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، با رعایت نکات ایمنی اقدام به باز کردن در خودروی مذکور کردند و در حضور عوامل اورژانس دو زن حدوداً سی ساله که از ناحیه پا و کمر همچنین یک پسر بچه 6 ساله که دچار جراحت شده بودند را از داخک اتاقک خودرو پراید بیرون آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ هر سه سرنشین مصدوم توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند همچنین علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور بررسی می‌شود.

تسنیم

کد خبر 68621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha