کد خبر 68713
۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
احضارمدیر فرودگاههای خراسان‌رضوی به دادسرا

پرشین خودرو: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی برای پاسخگویی به جریان اخیر پروازهای فردوگاه شهید هاشمی نژاد به دادسرا احضار شد.

به گزارش پرشین خودرو، قاضی حسن حیدری  افزود : با توجه به مشکلات پیش آمده در پروازهای فرودگاه مشهد در روزهای اخیر و وقوع برخی حوادث در این فرودگاه پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده که روند خود را طی خواهد کرد.
وی بیان کرد : در این راستا مدیرکل فرودگاه های خراسان‌رضوی امروز در دادستانی حضور مییابد تا درباره تاخیر های زیاد پرواز ها، سرگردانی مسافران در فرودگاه و همچنین ارائه نشدن خدمات قانونی به مردم توضیحات لازم را ارائه کند.
روز شنبه به دلیل وضعیت جوی تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه مشهد با مشکل مواجه شد و مسافران زیادی در فرودگاه سرگردان بودند.

**بازداشت یکی از متهمان پرونده پدیده
وی در از بازداشت یک نفر دیگر در جریان پرونده شرکت سرمایه گذاری پدیده خبر داد و گفت:این بازداشت،‌ تعداد دستگیرشدگان این پرونده به 23 نفر رسیده است.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد : پرونده تمامی افرادی که تاکنون دستگیر شده اند در حال رسیدگی است و تلاش می شود حقوق مردم به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شود.
شرکت گردشگری و تفریحی پدیده شاندیز دی ماه سال 1393 به دنبال حکم دادستان عمومی انقلاب مشهد با تعطیلی و مهر و موم دفاتر فروش مواجه شد.
سهامداران این شرکت در این مدت برای رسیدن به حق و حقوق خود تجمع های بسیاری را در مشهد برگزار کرده اند.
در ماههای اخیر هیات مدیره جدید برای شرکت پدیده تعیین شد و رفع مشکلات و چالش های این شرکت در این قالب دنبال می شود.

ایرنا

کد خبر 68713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha