وقتی یک خبرنگار مقام دوم مسابقات جی.تی را بدست می آورد+جزئیات

پرشین خودرو: راند پنجم مسابقات قهرمانی کشور با حضور خودروها در کلاس های پراید استاندارد، 206 استاندارد، 1400GT ،BP ،BPGT، آزاد همگانی ، 6سیلندر توربو و کلاس آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این دور از مسابقات شور و هیجان خاصی داشت چراکه تعداد شرکت کننده ها زیاد بود و البته برخی از کلاس ها که مدت ها برگزار نمی شد دوباره در این راند از مسابقات جان گرفتند و در کلاس هایی چون آزاد که هیجان زیادی دارد نیز تعداد شرکت کننده ها بیشتر از مسابقات قبلی بود.
در راند های اول مسابقات سال 95 تعداد شرکت کننده ها کم بود البته استقبال مردم نیز از این مسابقات کم رنگ شده بود اما مسابقات سرعت می رود که دوباره جان بگیرد و هر چقدر به پایان سال نزدیک می شویم تعداد شرکت کننده ها بیشتر شده و البته مسابقات نیز نظم خاصی پیدا کرده اند.
در این رقابت ها لیلا پیکان‌پور، ایمان عرب‌زاده و مهیار کسمایی در کلاس پراید استاندارد مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در کلاس 206استاندارد شروین یگانه، شایان افتخاری و آرش خامنه و در کلاس 6سیلندر توربو نادر جعفری، مهدی نوروزی و پژمان پاکزاد در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
در کلاس BP اختصاصی نیز علی شیرزاد، محسن محمدی و ایمان زیرک و در کلاس BP GT محمد مهری، هومن مهوان و فرشید طراح مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در کلاس آزاد همگانی کوروش نقیبی، کامران واقف و مهدی رضوی و در کلاس 1400GT محب‌الدین رمضانی، عمادالدین جعفری(خبرنگار خودرویی) و محمد نوذری و در کلاس آزاد غلامرضا جنیدی، محمد مهری و مظاهر ابراهیمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
 

کد خبر 68714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha